• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

ZEST 3: 10th of november! CONFIRMED!

Welke van de logo's is ZEST3-waardig?


  • Total voters
    29
Status
Not open for further replies.

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
JP, ik moet zeggen dat die post wel erg nutteloos was :p

Mensen moeten stoppen met gare grappen over Jeffz0r maken, serieus. Dat is echt té 2005/6. En ja, er bestaat een warning voor zulk soort posts.
 

UchihaJP

Smash Ace
Joined
Dec 3, 2005
Messages
807
Location
The Netherlands, Den Haag
Mja so true Coen.
Ik verveelde me dan ook hard.
Maar misschien was het gewoon iets om men irritatie aan jeffzors arrogantheid af te reageren. =o

en ja idd, je kan me natuurlijk ook bannen ja.
 

Ryuker

Smash Lord
Joined
Sep 16, 2003
Messages
1,520
Location
The Hague , Netherlands
Zolang jeffzor met die enorme lijst moneymatches die ie toch niet gaat doen( kan me nie voorstellen dat ie de tijd neemt het echt te update >.<).. in zijn sig loopt te pronken faalt ie en zal ie dat horen ook >.>..
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Zolang jeffzor met die enorme lijst moneymatches die ie toch niet gaat doen( kan me nie voorstellen dat ie de tijd neemt het echt te update >.<).. in zijn sig loopt te pronken faalt ie en zal ie dat horen ook >.>..
N00b, waar bemoei je je mee. Ik heb em na ZEST3 nog geupdate -_-
 

Lawrencelot

Smash Lord
Joined
Jun 18, 2006
Messages
1,434
Location
Rotterdam/Terneuzen, Holland, Europe
Raphi, iedereen mag dan wel steeds op Jeffzor zitten te kutten (minder dan vroeger maar toch), hij is echt niet zo slecht als je denkt hoor, want ik heb gezien hoe goed jij ongeveer bent, en jou niveau zou ik ondergemiddeld noemen (wat zeker niet slecht is gezien het grote aantal nieuwe smashers waar jij er 1 van bent) en Jeffzor gemiddeld. Als je die moneymatch doet heb je wel lef vind ik, zorg er dan wel voor dat je em opneemt :p
 

bornfidelity.com

Smash Master
Joined
May 27, 2005
Messages
3,537
Location
Dutchland. ^^
Raphi, iedereen mag dan wel steeds op Jeffzor zitten te kutten (minder dan vroeger maar toch), hij is echt niet zo slecht als je denkt hoor, want ik heb gezien hoe goed jij ongeveer bent, en jou niveau zou ik ondergemiddeld noemen (wat zeker niet slecht is gezien het grote aantal nieuwe smashers waar jij er 1 van bent) en Jeffzor gemiddeld. Als je die moneymatch doet heb je wel lef vind ik, zorg er dan wel voor dat je em opneemt :p
ssssst

al drie jaar lang proberen we noobs ervan te overtuigen dat jeffrey slecht is zodat ze hun geld weg gaan gooien in een MM tegen hem en nu lukt het eindelijk ga jij weer roet in het eten gooien

spelbreker

:p
 

raphi_de_Shid

Smash Cadet
Joined
Jun 5, 2007
Messages
25
Location
bergen op zoom
@ lawrencelot, toen ik tegen jouw speelde speelde ik niet net zo goed als toen ik tegen jeffzor speelde. dit klinkt als een cheap excuus maar geloof me het is zo. En ik ben geen nieuwe smasher ik speel het al zó lang dat ik hele matches droom xD Ik wil die money match graag doen, en neem m wel op ; )
 

Rts_deluxe

Smash Rookie
Joined
Nov 21, 2007
Messages
2
raphi_de_shid en toen ik het schreef stond jouw post er nog niet dus.. eej maar jeffzor wanneer was je van plan onze money match te houden?
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
@ lawrencelot, toen ik tegen jouw speelde speelde ik niet net zo goed als toen ik tegen jeffzor speelde.
Lol en dat noemde je goed? Mooi dan weet ik wat ik kan verwachten. Voor singles begon ownde ik je nog met jiggs, wat slechts m'n 5e character is.
eej maar jeffzor wanneer was je van plan onze money match te houden?
Kom maar weer naar een toernooi. Ik kom wel naar de meesten, dus dan zie ik je vast nog wel.
 

bornfidelity.com

Smash Master
Joined
May 27, 2005
Messages
3,537
Location
Dutchland. ^^
Lol en dat noemde je goed? Mooi dan weet ik wat ik kan verwachten. Voor singles begon ownde ik je nog met jiggs, wat slechts m'n 5e character is.

Kom maar weer naar een toernooi. Ik kom wel naar de meesten, dus dan zie ik je vast nog wel.
je jiggs is wel hoger dan je 5e char hoor. wat zit er nog tussen peach sheik en deze?
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
En toen stopten we ^_^ Toch?

EDIT: Weet je wat, ZEST3 is al afgelopen en het ziet er niet naar uit dat mensen nog shouts willen doen, dus *closes*
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom