• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Dutch thread!

MrSilver

BRoomer
BRoomer
Joined
Dec 7, 2001
Messages
1,910
Location
Ede, The Netherlands
This thread is for all the Dutch to find people to play, arrange smashfests and talk about other Smash related thing. As such, most of this thread will be in Dutch.

Ok, een topic voor de Nederlanders dus. Eerst wil ik even uitleggen waarom ik al een tijdje geen toernooien meer heb georganizeerd. Zoals de meeste weten is het altijd al een probleem geweest om genoeg TV's bij elkaar te krijgen voor toernooien. Tot nu toe heb ik bijna altijd volledig moeten vertrouwen op de TV's die ik zelf kon leveren. Dus toen een tijdje geleden mijn oude TV en Rune's TV die ik ook vaak gebruikte allebij hun mankementen begonnen te vertonen had ik behoorlijk probleem wat toernooien betrefd. Tot dit probleem is opgelost zal ik in elk geval geen kleine toernooien meer houden. Voor grote toernooien zou ik opzich wel weer TV's kunnen huren dus dat zou nog een mogelijkheid zijn, alhoewel ik dan of genoegen moet nemen met minder TV's of nog meer moet betalen om er nog twee extra te huren. Voorlopig ziet het er dus niet naar uit dat ik toernooien zal organizeren. Misschien kan iemand anders de toorts overnemen en met enige regelmaat toernooien organizeren?
 

FireMan.EXE

Smash Journeyman
Joined
Sep 25, 2004
Messages
370
Location
De Meern, Utrecht, Holland.
Ikzelf vroeg me dus ook al af wat er aan de hand was, was al van plan om snel een topic te maken.
Das best wel balen, de scene is stervend nog voordat ik er redelijk in heb kunnen komen ;)
Anyway, als iemand, of Silver uberhaupt nog een toernooi wil geven, moet je dus een trouwe tvdonateur hebben. Iemand met een auto bijvoorbeeld ofzo. Zelf kan ik geen andere oplossing hiervoor bedenken, maar moet wel tot ee ngoed einde te breien.
 

Helios

BRoomer
BRoomer
Joined
Jul 12, 2004
Messages
4,090
Location
Gothenburg, Sweden
Dutch sucks...
I want another DT, and so does a bunch of swedish smashers. Some of us are pretty sure to show up at a future DT11, so get on it! :D
 

ivootjes(nr18)

Smash Lord
Joined
Jun 17, 2003
Messages
1,345
Location
Holland, Hoorn
Ah, fijn om te zien dat er nog iets gebeurt , ik dacht dat DT10 de laatste DT was die er zou zijn, maar er komt misschien nog wel een keer een toernooi.

Trouwens, silver, vergeet je niet dat toernooi morgen van die gast van nationale gaming forums?
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
main:
1st Kirby_Squad
2nd Nihonjin
3rd MrSilver
4th GOAT

low tier:
1st GOAT (close call o_0)
2nd Kirby_Squad
3rd Linkje
4th MrSilver

If anyone is interrested I'll post the full results tomorrow? :ohwell:
 

ivootjes(nr18)

Smash Lord
Joined
Jun 17, 2003
Messages
1,345
Location
Holland, Hoorn
Hmm, volgens mij kijkt er helemaal nooit meer iemand hier op smashboards omdat het zo lang duurde voordat er weer een toernooi komt, binnenkort komen er wel weer meer mensen denk ik.
 

FireMan.EXE

Smash Journeyman
Joined
Sep 25, 2004
Messages
370
Location
De Meern, Utrecht, Holland.
Jah, lijkt wel of de NL'se smash scene btje aan het sterven is ofzo. Mja, moet gewoon weer ff wat iniatief getoond worden, dan komt het vanzelf allemaal weer.

Trouwens, zodra ik m'n rijbewijs heb (en als ik m'n rijbewijs haal natuurlijk) Kan ik wel 1 tv verzorgen, best groot, en 60 Hz. (alleen wel kut om die uit m'n kamer te krijgen :D)
 

Ryuker

Smash Lord
Joined
Sep 16, 2003
Messages
1,520
Location
The Hague , Netherlands
Smash scene sterven? Ik dacht het nog niet. Oke de toernooien zijn een beetje weinig maar ze zijn er nog wel eens in de 2 maanden ofzo. Plus mensen zoeken elkaar vaak genoeg op tussen de toernooien in. De lijst van mensen die zich aanmeld voor toernooien neemt alleen maar toe en er is ook progressie voor de mensen die er later bij kwamen. Ik vind het ik dus nog niet echt sterven.

Dat van die tv's is idd wel een punt. Ik weet dat ze in Amerika nog wel es van die voorbereidings toernooitjes hebben. Maybe zouden we met zijn allen anders kunnen zorgen voor een locatie en tv's waar we gewoon om de paar weken een toernooi kunnen houden. De krachten bundelen dan dus. Het is natuurlijk ook nie echt eerlijk als bv mr silver een gigantische som geld kwijt is aan de huur van tv's en locatie enzo.
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Results of Darkyoshi tourney :D

Pouls:


brackets:


Results:
1 Kirby_Squad
2 Nihonjin
3 MrSilver
4 GOAT
5 Utto
5 Piisuke
7 Linkje
7 Ryuker
9 GlobalThrill
9 Shoe
9 Robert
9 Crash&Burn
13 Jeffrey
13 Thomaz
13 Happosai
13 Darkyoshi
17 -=Red Fighter=-
17 Tommy
17 Alex
17 Gluttony



Low Tier:
http://members.lycos.nl/tnfjeffrey/low tier.JPG

Results:
1 GOAT
2 Kirby_Squad
3 Linkje
4 MrSilver
5 Crash&Burn
5 Happosai
7 Nihonjin
7 Utto
9 GlobalThrill
9 Tom
9 Ryuker
9 Shoe
13 Piisuke
13 Bly
13 Alex
13 Thomaz
17 Jeffrey
17 -=Red Fighter
17 Tommy
17 Gluttony
17 Robert
22 Darkyoshi
22 Jerom

EDIT: AUB niet zulke grote plaatjes posten, dat rekt de pagina uit. Heb er even een linkje van gemaakt.
 

Nihonjin

Striving 4 Perfection
BRoomer
Joined
Feb 1, 2005
Messages
2,867
Location
Amsterdam, Holland
hahaha ik loog niet XD, ik schatte hem gewoon verkeerd in :p :lick:
Besides, op DT10 was ik een super naabje XD.
Ik zou vast nog steeds niet van Cj winnen, maar zn pichu en andere 3e rangs chars van em mogen komen tegen mn sheik :laugh: .
 

Happosai

Smash Journeyman
Joined
Dec 30, 2004
Messages
438
Location
Milheeze
ik zou graag zien dat er een DT11 komt en ik ben vast nmiet de enige, daarom wil ik met Sanada en Silver(?) DT11 organiseren, de bedoeling wordt dan dat er zoveel mogelijk mensen komen en natuurlijk veel buitenlanders

zijn er mensen die dit willen
 

ivootjes(nr18)

Smash Lord
Joined
Jun 17, 2003
Messages
1,345
Location
Holland, Hoorn
Het is gebruikelijk om je toernooi een andere naam te geven dan DT11, de DT's worden namelijk altijd door Silver georganiseerd. Maar een toernooi organiseren is natuurlijk altijd goed, als je een groot huis hebt of een plaats kan huren. ;)
 

Happosai

Smash Journeyman
Joined
Dec 30, 2004
Messages
438
Location
Milheeze
ivootjes(nr18) said:
Het is gebruikelijk om je toernooi een andere naam te geven dan DT11, de DT's worden namelijk altijd door Silver georganiseerd. Maar een toernooi organiseren is natuurlijk altijd goed, als je een groot huis hebt of een plaats kan huren. ;)
ik zei al met Silver


Happosai said:
ik zou graag zien dat er een DT11 komt en ik ben vast nmiet de enige, daarom wil ik met Sanada en Silver(?) DT11 organiseren, de bedoeling wordt dan dat er zoveel mogelijk mensen komen en natuurlijk veel buitenlanders

zijn er mensen die dit willen
 

Flok

BRoomer
BRoomer
Joined
Jan 3, 2002
Messages
1,395
Location
The Netherlands
Ik wacht totdat de nieuwe Smash Bros uit is. Dan pas kom ik weer naar toernooien toe.

Besides, 10 DT toernooien en hoeveel LT toernooien, 4? En dan ook nog een toernooi bij Jody's plek, **** ben gewoon al naar 15 SSBM toernooien geweest. Ik heb genoeg van SSBM nu.

Ik wacht dus lekker totdat SSB 3 uitkomt. En als die uitkomt, ga ik zo snel mogelijk een toernooi regelen ervoor.
 

ivootjes(nr18)

Smash Lord
Joined
Jun 17, 2003
Messages
1,345
Location
Holland, Hoorn
Flok said:
Ik wacht totdat de nieuwe Smash Bros uit is. Dan pas kom ik weer naar toernooien toe.

Besides, 10 DT toernooien en hoeveel LT toernooien, 4? En dan ook nog een toernooi bij Jody's plek, **** ben gewoon al naar 15 SSBM toernooien geweest. Ik heb genoeg van SSBM nu.

Ik wacht dus lekker totdat SSB 3 uitkomt. En als die uitkomt, ga ik zo snel mogelijk een toernooi regelen ervoor.
Ja, daar houd ik je ook aan. :laugh:

Ach, het was toch ook altijd gezellig :p
 

MrSilver

BRoomer
BRoomer
Joined
Dec 7, 2001
Messages
1,910
Location
Ede, The Netherlands
Happosai said:
ik zou graag zien dat er een DT11 komt en ik ben vast nmiet de enige, daarom wil ik met Sanada en Silver(?) DT11 organiseren, de bedoeling wordt dan dat er zoveel mogelijk mensen komen en natuurlijk veel buitenlanders

zijn er mensen die dit willen
Nee, jij mag geen DT 11 organizeren. Als je een groot toernooi wilt proberen te organizeren dan vindt ik dat prima en ik zal ook best mee helpen, maar het is geen DT. Verzin zelfs maar een naam.

Anyway, ik ben aan het nadenken over een volgende DT en heb al wat plannen. Een aantal van de problemen die ik heb zijn namelijk misschien wel op te lossen. Of het ook haalbaar is weet ik nog niet maar ik wilde in elk geval even laten weten dat ik niet gestopt ben met het organizeren van toernooien. Ook weet ik nog niet wanneer het is, veel tijd is er deze zomer namelijk niet met al die andere toernooien. Maar als het gebeurd reken er dan maar op dat ik het grootser aanpak dan DT 10.
 

Piisuke

Smash Ace
Joined
Sep 15, 2004
Messages
615
Location
jolly 'ole England
Daar houd ik je aan Matt, ik verwacht nu dat CJ, Ken en Azen naar NL komen ;)

Anyway, ik hoop gewoon dat het een vet toernooi word, plus een leuke sfeer...ja toch ^^
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Wil er iemand morgen naar mn toernooi komen in Den Bosch? Iedereen zegt plotseling af en nu kom ik 2 spelers tekort :(
Het is maar een klein toernooitje dus alleen voor Nederlanders, 16 personen.
Voeg me maar toe: jeffreyhenraat@hotmail.com

EDIT: It's full now :)
 

ragnar0ck

Smash Cadet
Joined
Jun 22, 2005
Messages
58
Location
The Netherlands
ik zou wel een toernooitje willen geven kheb er alleen nog nooit eentje gehouden dus als iemand wat tips heeft ik weet in ieder geval wel dat de finale op een beamer gespeeld kan worden maar ik zou graag wat tips willen krijgen van iemand
me email is maxvanzeijl@gmail.com (je kan me ook toevoegen op msn)
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
I'll post the results of my tourney now. If anyone is interest I'll later post de exact outline of who beat who, the poul results and pictues. For more aftertalk check this topic
http://www.nationalegamingforums.nl/index.php?act=ST&f=387&t=72695&st=0

Main Tourney:
1 Nihonjin
2 Utto
3 Ivo
4 MrSilver
5 Ryuker
5 Nnja
7 Shadowhunter
7 Crash&Burn
9 GlobalThrill
9 Happosai
9 Jeffrey
9 MooNFisH
13 Nielske
13 FireMan.EXE
13 Gluttony

Low Tier:
1 MrSilver
2 Utto
3 Nihonjin
4 Ivootjes
5 Crash&Burn
5 Nnja
7 FireMan.EXE
7 Shadowhunter
9 Nielske
9 Gluttony
9 Ryuker
9 Jeffrey
13 Happosai
13 MooNFisH
13 Bye
13 Bye
 
Top Bottom