• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

SVAR8, 20-22 Nov, Sweden. Results - Armada first, EK is back!

Helios

BRoomer
BRoomer
Joined
Jul 12, 2004
Messages
4,090
Location
Gothenburg, Sweden
I'm so glad to see the Swedish scene stepping it up big! Many thanks go out to Dual, Tomasos, Toobe, ICA, TD, Killing and ajp_anton for helping create this success!

Results:

Singles:

1: Armada
2: Ek
3: Calle W
4: IVP
5: Helios
5: Hack
7: Dev
7: Yuna
9: Jadde
9: Akke
9: Nedech
9: Smasher89
13: C
13: Ying
13: Android
13: Jalex
17: Q
17: Masterkai
17: AJP
17: Kurre
17: Pepito
17: Randomness
17: GsE
17: Svampen
25: Killing
25: Tomasos
25: Rocky
25: Mellis
25: Duke
25: Widde
25: Manio
25: Max

Teams:

1: Armada & C
2: IVP & Hack
3: Nedech & Dev
4: Calle W & Jalex
5: Ek & Helios
5: Akke & Kurre
7: Android & Smasher89
7: Mellis & Randomness
9: Q & Yuna
9: AJP & Ying
9: Jadde & Pepito
9: TD & GsE
13: Max & Efterbliven
13: Speedy & Tomasos
13: Masterkai & Widde
13: ICA & Dual
17: Blackmoose & Sängfösarn
17: Rocky & Lolex
17: Manio & Xelius
17: Zoler & GK
17: Bailey & Mazor
17: PO & Joak
17: Svampen & Hara
17: Killing & Toobe
25: Kohake & Roflcopter

Singles pool play:

1: Armada
1: Calle W
1: Ek
1: Helios
1: IVP
1: Smasher89
1: Jalex
1: Yuna
9: Kurre
9: C
9: GsE
9: Dev
9: Akke
9: Hack
9: AJP
9: Nedech
17: Ying
17: Masterkai
17: Android
17: Pepito
17: Q
17: Svampen
17: Jadde
17: Randomness
25: Manio
25: Widde
25: Rocky
25: Killing
25: Bailey
25: TD
25: Duke
25: Mellis
33: Hara
33: Speedy
33: Kohake
33: ICA
33: Max
33: Tomasos
33: Toobe
33: Roflcopter
41: Efterbliven
41: Dual
41: Mazor
41: Sängfösarn
41: Lolex
41: Xelius
41: Blackmoose
41: RPG
49: GK
49: PO
49: Joak
49: Zolex
 

ajp_anton

Smash Lord
Joined
Jan 9, 2006
Messages
1,462
Location
Stockholm
During finals:

Someone: Come on Ek, you're as good as Ken!*
Armada: Ken sucked.


* CJ told Ek: "I think you're as good as Ken"
 

Vegard

Smash Lord
Joined
Apr 22, 2005
Messages
1,220
Location
Oslo, Norway
armada that was a mad disappointing comment if you really meant that -__- Me and Zephy gotta talk to you about this lol
 

Helios

BRoomer
BRoomer
Joined
Jul 12, 2004
Messages
4,090
Location
Gothenburg, Sweden
During finals:

Someone: Come on Ek, you're as good as Ken!*
Armada: Ken sucked.


* CJ told Ek: "I think you're as good as Ken"
lmao I thought they said "as good as Dev" and "Dev sucked!"

Shout outs in swedish for the heck of it:


Helios – Taggad turnering, men du suger i teams. Klipp dig, raka dig och skaffa dig en godtagbar Fox, för i helvete.
Dual – Fan vilka bra turneringar vi gör. DH nästa!
Killing – Tack som fan för hjälpen! Moget att vinna en match mot mig i gruppspelet.
TD – Först till lokalen av alla. Tack för all hjälp! Tagga mer smash!
ICA – Samma som Killing.
Toobe – Tack för hjälpen! Sorry för petandet på lördagkvällen, men det är ju för jävla skoj!
AJP – Alltid pålitlig när det gäller att fixa inspelning. Ses vi på DH tro?
Smasher89 – Taggat med chaingrabs. DH, gogogo!
Randomness – Synd på singles, men det kompenserade du för i random lolfriendlies mitt i natten! DEADMAUF!
PO – Du har lärt dig mycket snabbt, det var imponerande! Hoppas vi ses på nästa SVAR!
Aniolas – Pojken som hade ett jobb. Dags att säga upp sig snart?
Hack –Fyfan vad ni lottade i teams. Förlåter er aldrig. Fast jag kan inte vara arg på dig. Söt!
Rocky – Pojken med den häftiga t-shirten. Vi fick inte lirat den här gången, men hoppas du hade kul!
Yuna – Long time no see! Och vi var inte ens onödigt dryga mot varandra. Vad har hänt?
Jalex – Pojken med armen. Synd att vi inte möttes i teams, det hade varit najs.
Calle W – Ek var för på den här gången, men nästa gång tar du nog tom. Armada!
Akke – Najs matcher i brackets, det var sjukt länge sen vi spelade. Synd på DH! =(
Efterbliven – Bästa nicket. Najs matcher mitt i natten!
Sängfösarn – Ett annat bra nick. Viktiga samtal mitt i natten är najs.
IVP – Fyfan vad pisk jag fick den här gången. Sluta valla mig! =(
Lolex – Kul att se nytt blod i scenen! Hoppad du hade skoj på ditt första SVAR!
Zoler – Kolla, jag stavade rätt nu! YEHZ! JÅÅÅÅ! Jag borde rejpa dig mer i smash nästa gång.
Ek – Alltid lika manlig. Ska vi testa att pracca lite och se vad som händer?
Mazor – Gosa med diskmaskinen ftw.
Armada – Alltid lika imponerande. Inbyggt AR ftw. Hoppas vi hinner köra lite innan Pound4!
Android – Pojken vars taggningsdricka blev ägd. Hoppas den gick att dricka efter att Hara våldfört sig på den! Tagga om till SVAR9, jag vet att du kan placera dig top10!
Mellis – Pojken som inte kunde åka tåg. Eller komma ihåg kuddar. Tror du gymmar för mycket, det är nog det som är problemet.
Dev – **** vad många najs matcher vi hade. Det var riktigt rättvist att Corneria motarbetade dig på slutet. Tack för alla halvdruckna Capri-Sonne som jag fick plocka upp på golvet i sovsalen! ;)
Nedech – Jag hade rätt mycket lotto i vår bracketmatch, det är jag medveten om. Du är riktigt duktig med apan, och du förtjänar mer cred än du får!
Neophos – Pojken som inte var där.
Ying – Stundvis riktigt bra spelat. Jag hann inte se så många matcher den här gången, men du kan också placera dig top10. Tagga till nästa turre!
Roflcopter – Manligt nick. Sorry att jag aldrig hade växel XD
Q – Vi larvade oss för lite den här gången, och du skrek för lite omotiverade rasistiska förolämpningar till folk. Bättring till nästa gång!
Bailey – Synd på gruppspelet där, ska specificera det där i reglerna nästa gång!
Kohake – Pojken som inte såg mig.
Pepito – Najs matcher i gruppspelet. Du har mycket potential i din falco, och jag ser nog dig i top 10 inom kort!
Hara – Harald Hår***er. Dags för en klippning snart?
Jadde – Mest taggad kl 04.30 på natten. Vi ses nog inte i Amsterdam ^^
GsE – Smashscenens egna lilla solstråle <3 Vad skulle man göra utan GsE? <3
Manio – Dig har jag inte sett förut! Skoj med nytt blod i scenen. Hoppas du hade kul på träffen!
Joak – Hur gick det med G&W? Du får tagga hit någon dag och pracca smash!
Masterkai – Klantigt av mig att inte se att du och Widde var i samma pool! Nästa gång får ni säga till, så ändrar jag det! Sorry! =)
Widde – Samma som ovan. Plus att du är en kaxig jävel :D Det gillar vi!
RPG – Såg inte dig så mycket, men hoppas du hade skoj!
Kurre – Yes, fortfarande den mest taggade bilresan i mitt liv. Får vi göra om någon gång!
Xelius – Kul att träffa dig också! Vi får diskutera allismelee osv någon dag!
Tomasos – Alltid ett nöje! Vi får ta och lira lite på DH =)
Blackmoose – Många saftiga bilder på Facebook! Jag hjälper till att tagga folk dirr!
Speedy – Akta dig för Fox shine, jag har hört att den är farlig! Vi får köra lite 1v1 på DH!
Max – Bra spelat i turneringen. Kul att du uppskattade tipsen, jag brukar inte vara så duktig sånt :p
Duke – Skoj att träffa dig också! Synd på teams där, aldrig najs med ojämnt antal deltagare!
GK – Tönt.
Svampen – Fan vad gött att du taggade till och hälsade på. Mer sånt!
C - Bra jobbat i teams, synd på singles. Vi bråkade inte så mycket den här gången, yay! ;)
 

Slhoka

Smash Lord
Joined
Dec 21, 2005
Messages
1,710
Location
Kourou, French Guiana
I only watched the GF and the LF, but they confort me in my idea that Armada, Calle W and Ek are among my favourite players for their respective characters. I really like their style, they make some really interesting choices =D
 

Zephynazo

Zobaia -Deus- Ariana
Joined
Apr 4, 2006
Messages
1,311
During finals:

Someone: Come on Ek, you're as good as Ken!*
Armada: Ken sucked.

* CJ told Ek: "I think you're as good as Ken"
Ok... Even tho i love Armada, i will say... Screw you, Armada, if u think Ken sucked :p
Ken > Armada - :laugh:
ken was mad **** for his time o_0
This guy knows whats up. Ken was mad ****!
armada that was a mad disappointing comment if you really meant that -__- Me and Zephy gotta talk to you about this lol
**** right! Get on MSN, i will teach u a lesson, son :p

Conclusion:
Ken will always be the champ! The king of Smash!


Edit: I thought Helios was done with smash for goooooood...
 

ajp_anton

Smash Lord
Joined
Jan 9, 2006
Messages
1,462
Location
Stockholm
Don't think Armada meant it, it was just a counter to the "Ek, you're good" comment.
And it was a lot more fun IRL =)
 

Zephynazo

Zobaia -Deus- Ariana
Joined
Apr 4, 2006
Messages
1,311
True true :p Even tho, i don't mean to blow off the lights, but Ek was never really nearly as good as how Ken was :p

Just sayin, n1ggas don't be hatin :)


=D
 

Zephynazo

Zobaia -Deus- Ariana
Joined
Apr 4, 2006
Messages
1,311
Maybe he was, CJ said so and he has more credibility than you do.
Will u shut up for once? geez :p

Anyway, trust me when isay this. The japanease are VERY polite people, they say alot of stuff just to get other people "feel" good.

I can bring up a **** load of example's, but lets take this one for instance.


Daigo (former world champ in SFIV, and still a very highly ranked player) went to the US, played a Dhalsim, and said he was better than Iyo (The best Dhalsim in japan), when in reality, evey **** single person on SRK Forums and everywhere, know he only said it to be polite.

Daigo even said it himself in a interview...

Also, one last thing. At that time, where CJ told ek he was as good as ken. I talked to some other people about it, and they highly disagreed.

Im not trying to bash on Ek, here, just so u guys now.

Ek is pretty good =D
 

Vegard

Smash Lord
Joined
Apr 22, 2005
Messages
1,220
Location
Oslo, Norway
"Ek is back"

for how many future tournaments are you gonna put that in the title, like he wasn't there last time lol...
 

IVP

Smash Ace
Joined
Jan 15, 2006
Messages
683
Location
Stockholm, Sweden
insane tourney. should have sticked to fox every single match against ek tho :(

nu får grapparna komma upp ti sthlm så ja får vinna er på hemma plan haha
 

Zephynazo

Zobaia -Deus- Ariana
Joined
Apr 4, 2006
Messages
1,311
"Ek is back"

for how many future tournaments are you gonna put that in the title, like he wasn't there last time lol...
Shaha, truuu.

Anyway, please tell me Armada atleast lost one match in this tournament :p
 

Virusbluemage

Banned via Warnings
Joined
Jun 16, 2009
Messages
658
I'm so glad to see the Swedish scene stepping it up big! Many thanks go out to Dual, Tomasos, Toobe, ICA, TD, Killing and ajp_anton for helping create this success!

Results:

Singles:

1: Armada
2: Ek
3: Calle W
4: IVP
5: Helios
5: Hack
7: Dev
7: Yuna
9: Jadde
9: Akke
9: Nedech
9: Smasher89
13: C
13: Ying
13: Android
13: Jalex
17: Q
17: Masterkai
17: AJP
17: Kurre
17: Pepito
17: Randomness
17: GsE
17: Svampen
25: Killing
25: Tomasos
25: Rocky
25: Mellis
25: Duke
25: Widde
25: Manio
25: Max
Yay EK outranking Calle W again. Try to beat Armada next time and go to more Major tournaments. And come to Pound 4 danmit.



Will u shut up for once? geez :p

Anyway, trust me when isay this. The japanease are VERY polite people, they say alot of stuff just to get other people "feel" good.

I can bring up a **** load of example's, but lets take this one for instance.


Daigo (former world champ in SFIV, and still a very highly ranked player) went to the US, played a Dhalsim, and said he was better than Iyo (The best Dhalsim in japan), when in reality, evey **** single person on SRK Forums and everywhere, know he only said it to be polite.

Daigo even said it himself in a interview...
This is so true. At ESA2 Captain Jack said he thought Armada was better than Mikael, and that was just laughable. Japanese people are just extremely nice to their opponents.
 

ajp_anton

Smash Lord
Joined
Jan 9, 2006
Messages
1,462
Location
Stockholm
Erm... vids have been popping out since 10 hours after I got home, and since then at a constant rate of 100 matches a day.
It's the Youtube videos that were delayed a little, but they have been on my homepage for download long before that.
 

Virusbluemage

Banned via Warnings
Joined
Jun 16, 2009
Messages
658
Well, since according to the duchies the rest of the swedes wouldn't even be top5 over there, where noone is really able to take a match from him, I wouldn't count on it happening here...
Nah there stupid. With the exception of Amsah, Ek and Calle W would tear the dutches apart
 

Virusbluemage

Banned via Warnings
Joined
Jun 16, 2009
Messages
658
amsah is dutch : s the dutch top 5 is much better than top 5 sweden.

the clutches between swedens ranking are pretty huge. armada >>> calle w, ek, me >>> rest of top 10
Yeah and that's why I said with the exception of Amsah.

Amsah is great but I think you guys are giving the rest of the dutchies too much credit. I'm pretty sure EK and Calle W can keepup with Remen, Zgetto, Faab and Adam just fine.
 
Top Bottom