• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

LostHost - Results are up!

Rinda

Smash Cadet
Joined
Aug 26, 2006
Messages
28
Location
Apeldoorn, the Netherlands
Even in het algemeen: leuk te weten dat iedereen mijn naam nog weet. >.> Jeffz0r is hier juist de enige die NIET faalt. Het is Marinda (of, als je dat liever hebt, Rinda)

Amsah: mijn geweldige team veggie teampartner! Dankjewel voor de bapao, de patat, het teamen (ik ben rijk! Vijf euro!), en je geweldige support! :’) zonder jou was ik alleen maar gevierstockt.

JD: Yeah… fortunately you didn’t fourstock me twice. That would’ve been disastrous. This would have been, too, without Amsah’s “****-mode”.

Jeffrey: CH34TZ H3X0RZ N00B!!! Hoe doe je dat?! De volgende keer zal ik je ownen, net zoals bij Dancing Stage Mario Mix. Natuurlijk doe ik geen moeilijker nummer, dan loop ik het risico zelf ook te falen!

Linkje: ik ben er nog steeds niet achter hoe je die kaarttruc doet. Leer het me, oh grote meester! D:

TiRune: ehh… euh… err… konnichiwa? Sorry, de volgende keer zal ik proberen meer dan vijf woorden japans te kennen! ^^ (ik typ japans in Word en de computer vraagt of ik de automatische correctielijst voor Duits wil installeren. Wtf?)

Utto: Dank je dat ik toch eens kon komen, naar een van je “super hard ownende toernooien”. Ophouden met zeuren zit er natuurlijk niet in. Ik ben klein zusje. It's my job. Maar toch, props on beating JD. :)

*goes back to spamming uptilt*
 

Cypher

Smash Apprentice
Joined
Jan 25, 2006
Messages
121
Location
Etten-Leur, The Netherlands
Zo ik zal ook eens iets posten. Geen shoutz maar moet wel even kwijt dat het een erg leuk en gezellig toernooi was. Dit was trouwens mijn EERSTE toernooi op sokken en dat krijgt toch wel een speciaal plekje in mijn hart...
 

Kirby Squad

Smash Lord
Joined
Nov 9, 2003
Messages
1,586
Location
Almere-Netherlands
Mijn tweede. In Nijmegen bij Darkyoshi thuis moesten ook alle schoenen uit. Maar die werden toen allemaal buiten voor de deur gezet.

Mijn shout outs dan ook maar meteen:

Jeffrey:

Ik weet niet waarom ik sheik nam, aangezien dat tegen NGCXX ook niet goed uitpakte, maar ik dacht dat het beter zou gaan dan Doc. Goed gespeeld iig, als ik naar je oude vid kijk van in Zweden de crewmatch, dan ben je erg vooruit gegaan =)

JD:

You ***** me the first match. I just could'nt get anything through.. Bu then I took the magic coat off and played better. I won the second match pretty close I think.. And I got lucky the last match XD. You had me from 0 to 80% or so, but I got two backkicks in... And most of the time that's all I need =P... So I won yay ^^.

Faab:

Met je Marth :p. Ik zei nog dat ik overnieuw wilde beginnen, maar je wilde graag doorspelen. Respect voor je gevoel voor eerlijkheid =). ik stond 2-0 voor, je maakte er nog 2-2 van met Sheik, maar ik won de laatste match weer met 2 of 3 stock volgens mij. Maar toch erg goed gespeeld.

In de losers finale was het weer hetzelfde liedje, alleen deze keer maar wel meteen Sheik. Ik stond redelijk makkelijk 2-0 voor, en ik kreeg de indruk dat je Ryuker's commentaar niet echt waardeerde XD. Maar je pakte me idd nog zoals je zei met je 2-2. Alleen de laatste match weer zakte je wat in. Maar weer erg goed gespeeld als het niet beter was ^^

En gefeliciteerd met je 3e plek :).

Remen:

Remen Remen Remen... Dat je nou van mij verliest wil niet zeggen dat je dan maar meteen iedereen mag laten winnen ;). Toch blijf ik je Fox beter vinden, maar Falco is nou eenmaal lame. Altijd leuk als jij en Marc er zijn :) Anders voelt het toch niet zo echt aan ^^.

Amsah:

Mwuahaha ik kom weer een match dichterbij :p. Volgend toernooi win ik 3 matches van je XD. In de winners bracket herrinner ik me niet al te veel van de match, afgezien van dat ze spannend waren. In de finale echter was de eerste match een beetje jammer :p.

Daarna de two-stock matches :p Om de beurt een match winnen. JD en ik vonden je allebei soms wel een verdachte fout maken :p Maar ik denk dat zelfs jij mensenlijke foutjes kan maken he :). Gefeliciteerd met weer een toernooi ^^. Wacht maar, ik zal er een einde aan maken ooit :p.

Andere leute:

Marc:

MAAARCCCC!! We hebben geowned zoals we moesten doen. Eindelijk eerste plek met teams. Sorry dat ik niet met je team op ZEST. Ik had Steven beloofd met em te teamen voordat Brawl uitkomt. Hetzelfde als bij Remen, als jij en Remen er niet zijn mist er wel wat hoor. Met je focking 1/3 vlaai opeten en dan zeuren dat je last hebt van je maag :p Niet iedereen heeft dezelfde maag als Steven he XD.

Rutger:

Yay Rutger \^.^/. Bedankt voor weer een super hard ownend toernooi. Ik hoop dat ik afgezien van wat kleine vieze woordjes :p braaf genoeg geweest ben. Ik vraag me af hoelang je fanboyisme voor PcChris nog doorgaat :p.

Robert:

Ik own ik own :p. Gelukkig was je nog gekomen, aangezien we niks meer van je hoorden. Ben je iets vergeten bij Rutger?? We moeten maar weer een keer iets met zijn allen gaan doen, en geen Smash, want jij haat het liedje van KD64 ^^.

Ivo:

Jammer dat je mij niet tegen gekomen was he :p, dan had je nog hoger kunnen eindigen ^^. Maar goed dat ik je respect heb zonder Johnny te verslaan, daarvoor moet je bij Faab zijn :p. Nog bedankt voor je hamburger die je als aangewezen vrijwilliger aan me gegeven hebt ^^.

Rens:

Flaker :p

Marinda:

Ik wist je naam ook nog hoor:) Niet net als Faab met zijn Miranda :p. Jammer dat je verloor van Jeffrey. Volgende keer beter als je nog een keer mee durft te doen met al die fanatiekelingen :p. Je bent wel de DDR Master no doubt ^^.

Steven: Ik kan je niet bij de rest neerzetten he, daar own je te veel voor. Goed gespeeld, goed gebakken, goed gezelschap ^^.

Tijmen: Goed om te zien dat je het naar je zin hebt in Leiden en je school ook goed gaat ^^ Alhoewel we natuurlijk niks anders verwacht hadden XD.

De rest: Jullie hebben allemaal de eer gehad om Rutger zijn toernooi mee te mogen maken, voel je gelukkig voor de rest van jullie leven ^^

Zo weer een lekkere lange post. Tot de volgende keer ^^

Edit: Wow ik gebruik te veel smilies XD.
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
Remen vergeet kh 2 fm+ niet volgend toernooi!!!!!!

overigens over het all round gedeelte .

ik heb gedacht over de rondes.

je hebt GEEN smash

Naruto 4 (aight)
Pro evo 6
mario kart is cheap want sommige mensen kunnen het dus een random race spel
SPORT (oe geen jeffzors op dit toernooi dus) bestaand uit voetbal en maybe tafel tennis
en nog veel meer
EN POKER

Stay tuned voor het geval ik nog meer crap ga verzinnen :)
(dit is nog niet officieel ik moet eerst **** regelen met rutger)
 
Top Bottom