• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

Dutch Power Rankings

Status
Not open for further replies.

bornfidelity.com

Smash Master
Joined
May 27, 2005
Messages
3,537
Location
Dutchland. ^^
Coen werd dan wel geen 9e maar hij heeft het goed gedaan in frankrijk, wat wel minder meetelt dachtik, maar hij heeft het wel goed gedaan daar :p

Oja, Nnja heeft inderdaad de jig's onderschat, en zelfs faab verloor een match van hem, die wins zouden niks moeten uitmaken.
jullie *****es die wel naar frankrijk konden -_-

:p
 

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
al sinds het begin van het "frankrijk-avontuur" staat Adam z'n fiets hier. ik heb tegen m gezegt dat als ie in de rankings komt, ik z'n fiets op ebay/marktplaats verkoop.

btw frankrijk is te makkelijk ^_^
 

ivootjes(nr18)

Smash Lord
Joined
Jun 17, 2003
Messages
1,345
Location
Holland, Hoorn
Biedt z'n fiets maar alvast te koop aan dan, want dat hij top 20 gaat halen staat vast. :lick:

...als die biscuit-gozer er nu al inkomt dan zuigt het panel. 1 win zegt niets. het lijkt me duidelijk dat nnja hem onderschat heeft en misschien had hij ook wel een slechte dag maar op beide ATMs (de vorige twee toernooien) was nnja nog beter dan faab en zgetto die biscuit allebei verslagen hebben dus nnja zal het vast ook kunnen. een enkele set zegt niks.
Wat moet een nieuwkomer dan doen om op de lijst te komen? Is Ryuker, Rens en Nnja op 1 dag verslaan niet genoeg?
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
vaker op een toernooi verschijnen ? ik heb ook op 1 dag utto nnja en ryuker verslagen. toen hebben jullie ook niet met zijn allen mij gelijk op de lijst gezet.
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
mm das waar. maar ik vind dat hij op zijn minst nog 2 toernooien moet komen en een goed resultaat moet boeken.

en ja marc zegt dat :p maar dat kan ook sarcasme zijn, moeilijk te herkennen bij marc
 

bornfidelity.com

Smash Master
Joined
May 27, 2005
Messages
3,537
Location
Dutchland. ^^
das grappig bij donald duck
als hij niks aan heeft doet hij zn handen voor het gedeelte waar zowenzo nooit kleding omzit

en over smash
dat hij nieuw is betekent niet dat hij een voorkeursbehandeling moet krijgen - als we iedereen erinzetten die ooit ryuker of rens heeft verslagen word het een grote lijst
dus dan blijft alleen het eenmalige avontuur over tegen nnja en we zullen zien of choco het echt niet kan of dat hij een down-moment had (let me guess?)
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom