• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

Belgium/Dutch SSB64/SSBM?

The_horse_called_buhey

Smash Rookie
Joined
Jun 19, 2007
Messages
2
Hoi

Ik ben een antwerpenaar die samen met een vriend van me totaal verslaafd is aan de orginele smash, wat me opvalt is dat hier wel bescheiden aantal nederlanders posten maar zowat geen belgen, klopt dat?
(dit is dan ook meteen de kans om dat ongedaan te maken luiwammensen)

ik vroeg me ook af of er hier in de benelux tornooien worden georganiseerd en wat dat dan allemaal inhoud, ik ben echt nog maar een nieuweling in online praten over smash dusjah

hopelijk komen er wat reacties
 

UchihaJP

Smash Ace
Joined
Dec 3, 2005
Messages
807
Location
The Netherlands, Den Haag
De SmashCommunity van Nederland is tamelijk groot en redelijk actief.
Ik heb tot nu toe nog nooit van een Belgse smasher gehoord.

Probeer maar te kijken of er een smash community in Belgie is.
en anders moet je je best doen om er zelf 1 op te richten xp.

Ik had trouwens laatst nog gehoord van Adam dat er binnenkort een smashtoernooi plaats vind in Belgie..
 

UchihaJP

Smash Ace
Joined
Dec 3, 2005
Messages
807
Location
The Netherlands, Den Haag
Yup en hij verdient het ook.
Zou ik ook doen als ik goddelijke devine skills had.
Het is leuk om te doen
en hij vergroot zijn reputatie/naamsbekendheid er ook nog mee :"D.
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
lame dat ze niks vertellen.... maja voor die belgische gast er staat / dutch... dat moet je nooit doen :p daar is een dutch thread voor.
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Ja, een stel Nederlanders dat al jaren speelt zal de prille Belgische scene veel goed doen. -_-
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
No johns Amsah. Duidelijk ga je voor het geld....

Volgens mij zijn er wel smashers in België. Er waren laatst een paar bij Epita Smash Arena, maar wel van de kant van Wallonië denk ik.
 

Lawrencelot

Smash Lord
Joined
Jun 18, 2006
Messages
1,434
Location
Rotterdam/Terneuzen, Holland, Europe
Hoi

Ik ben een antwerpenaar die samen met een vriend van me totaal verslaafd is aan de orginele smash, wat me opvalt is dat hier wel bescheiden aantal nederlanders posten maar zowat geen belgen, klopt dat?
(dit is dan ook meteen de kans om dat ongedaan te maken luiwammensen)

ik vroeg me ook af of er hier in de benelux tornooien worden georganiseerd en wat dat dan allemaal inhoud, ik ben echt nog maar een nieuweling in online praten over smash dusjah

hopelijk komen er wat reacties
Ik woon in Terneuzen, vanaf Antwerpen is dat maar een halfuur ofzo. Ik heb eens een klein toernooitje georganiseerd, maar ik ga binnenkort geen nieuwe organiseren. Je kan wel eens langskomen om te smashen ofzo. En als je ssb64 speelt, als je me toevoegt op msn kan je ssb64 online tegen mij of anderen spelen.
 

shrey

Smash Rookie
Joined
Oct 15, 2007
Messages
5
ik ben belg en woon in dilbeek en zoek al een maand naar belgische toernooien waarom is er nooit een aaaaaaaahhhhhh
 

Aeth

Smash Cadet
Joined
Nov 19, 2006
Messages
47
Location
the netherlands
ja je moet maar gewoon eens kijken op de treath
er zijn nog plaatsen beschikbaar om mee te doen dus denk er maar eens over waar woon je trouwens in belgie, woon je dicht bij de nederlandse grens
 

Smash4United

Smash Rookie
Joined
Jan 25, 2015
Messages
18
Beste forum leden,

Smash Gamers United zal meerdere keren per jaar een toernooi organiseren in Rotterdam. Nu is dat niet in België maar voor mensen bij de grens vrij toegankelijk. Het eerstvolgende toernooi is Smash4United 2. Ik mag nog geen links plaatsen maar als je naar Smash Gamers United zoekt in Facebook kun je ons en het toernooi vinden.

Groeten,

SGU
 

Ninfreak

Smash Cadet
Joined
Oct 16, 2008
Messages
43
Location
Belgium
Mensen die interesse hebben in de nieuwe groeiende melee scene neem een kijkje op onze facebook groep: Super Smash BXL
 

koloneljack

Smash Rookie
Joined
May 6, 2015
Messages
2
Mensen die interesse hebben in de nieuwe groeiende melee scene neem een kijkje op onze facebook groep: Super Smash BXL
Veel interesse
Ik hoop dat smash in België ook groter kan worden
Houden jullie ook toernooien?
 

Slashboomerang

Smash Rookie
Joined
Dec 9, 2016
Messages
1
Hallo,
Ik ben nieuw op SSB4. Ik zoek mensen rond regio Aalst, Aflligem en Denderleeuw om te trainen en eventueel samen in toernooien te spelen.

Iemand van deze regio?
 
Top Bottom