• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

B[at]GO, Brawl tourney Almere

Chileno4Live

Smash Ace
Joined
Feb 21, 2008
Messages
661
Location
Almere, The Netherlands
NNID
Xyronith
3DS FC
0731-5336-4808
Wow me moeder komt nu opeens dat ik zaterdag naar amsterdam moet. Ik zal proberen haar om te praten of ik nog kan blijven >_< Me nicht is jarig >_<
 

Kappie

Smash Apprentice
Joined
Jun 29, 2008
Messages
195
Location
Amsterdam
Ik schrijf me aan het begin van pagina 2 als 10e ofzo in, wordt ik straathard genegeerd en nu sta ik aan het begin van de reservelijst?? :S kk gekke ****...

maar ik kan toch niet, eerst band repeteren en dan uit gaan, dat ga ik niet missen dus haal me er sowieso maar af.
 

Gmoney_

Smash Journeyman
Joined
May 5, 2008
Messages
421
Location
The Netherlands
@ Kappie, als je goed kijkt, heb je je na ohletsdance ingeschreven die nu nr19 staat. die van jouw en build wist ik niet zeker (hij poste op smash-bros.nl) dus ging ik kijke naar tijden en het bleek dus dat hij eerder dan jouw was. Maja t doet er tog nie toe aangezien je tog niet kan komen, wel jammer though.

@istud, Wat ik bedoelde is, we kunnen óf gezamenlijk pizza bestellen óf pizza afhale (ze hebben een 2 halen 1 betalen met afhalen ^^) óf snackbar. Ligt erana wat de meerderheid wilt gewoon
 

Gymmo

Smash Rookie
Joined
Aug 15, 2008
Messages
17
Location
The Netherlands
NNID
Gymmo_Network
Ik moet nog naar de verjaardag van een vriend zaterdag, dus ik ga na het onderdeel singles weg. Ik hoop dat dit geen probleem is? Ik confirm trouwens.

Ik heb nog geen teamgenoot. Iemand die met mij wil teamen? Ik kan King Dedede en Meta Knight spelen.
 

Gmoney_

Smash Journeyman
Joined
May 5, 2008
Messages
421
Location
The Netherlands
Is niet erg Gymmo, ik had wel verwacht dat er wat mensen direct na singles zouden vertrekken. Maja daar gaat t ook om voor de meeste mensen :p
 

Gmoney_

Smash Journeyman
Joined
May 5, 2008
Messages
421
Location
The Netherlands
Results zijn op eerste post !

Edit: ff een medeling aan sommige:
Mr R., je bent je pinacle cd vergeten, ik bewaar t voor je.
Gaki, je bent een splitter gedeelte debk ik vergete (of Mr. R.)
????, iemand heeft per ongeluk een verkeerde wii mote mee genomen, die ene die ik hier heb is zo een oplaadbare versie ofso. Van wie deze is en wie die verkeerde mee heeft, laat t ff weten aub.
 

kaak

Smash Journeyman
Joined
Sep 21, 2008
Messages
383
Location
The Netherlands, Zevenaar
mooie tourny

sfeer was goed en het zat allemaal goed in elkaar


shoutouts

Gregs: Goed gehost was een goede sfeer en alles zat goed in elkaar keep it up, en je weet wat je nu moet bannen met falco :) maar nice falco.

Gaki & Boku: te goed in teams, we gaan aan de slag met jullie tips en der aan werken!

mr R: spannende frendlies.

Sino: meer rollen.

istudy: je snapte wel naar die match tegen ic dat ik geen money match meer wilde, owjah en bedankt voor die kikker snoepjes van haribo:)

T: lekker gespeeld in teams
 

Gymmo

Smash Rookie
Joined
Aug 15, 2008
Messages
17
Location
The Netherlands
NNID
Gymmo_Network
Was echt een geweldig toernooi! Bedankt voor het hosten Gmoney!

Revenge op Istudying genomen in het singles tournament voor TNOT2. Moest daarna meteen tegen Gaki, ik kwam zó dichtbij een gamewinst, helemaal tot aan sudden death, maar ik verloor. **** xD. Daarna in de loser's bracket een Meta Knight ge-3-en-2-stocked met King Dedede, dat is wel leuk natuurlijk. Vervolgens twee keer ge1stocked door Kaak's Game & Watch. Mijn Dedede deed het daar beter dan mijn Meta Knight 0_o , nog meer reden om Meta Knight te laten vallen in Singles voor toekomstige toernooien. De uitschakeling kwam niet heel slecht uit, want ik was al laat voor een verjaardag waar ik heen moest.

Dubbels was ook leuk. Met Skippo geteamd en we hebben twee wedstrijden gewonnen. Eerste wedstrijd tegen Kaak & T met 2-3 verloren. Een stunt bleef helaas dus uit. Daarna gewonnen van Emo & Renji/DarkRenji/Henk/Johny/Tim, en ohletsdance & J. Daarna echt keihard ingemaakt door Rebaz & Ramin, laten we dat snel vergeten xD.

Goede results voor mij dus. 2-2 en 2-2 terwijl ik op een paar dagen na sinds TNOT2 geen Brawl meer heb aangeraakt. Mijn Lucario werd afgedroogd, dus die laat ik vallen als Meta Knight-vervanger. Ik wil namelijk Meta Knight in Singles vervangen omdat hij te overpowered is en gewoon niet leuk (meer) om mee te spelen. Helaas, toen ik in 2007 hoopte dat King Dedede en Meta Knight hoog op de tierlist zouden komen had ik DIT nou ook weer niet gehoopt. Nu Marth maar eens proberen. King Dedede/Marth schijnt daarbij een goede combo te zijn dus misschien wordt dat wat.

Maar ik dwaal af. Wat ik nog betreffende het toernooi te zeggen heb is dat ik ontdekt heb dat Rebaz's Falcon een harde Gymmo's Dedede counter is. 95:5 matchup zeker weten xD. Eerst in dubbels al een 0-KO combo ( zo voelde het in ieder geval :p ), en even later nadat ik zelf in een friendly twee keer 2-stock uitdeelde gaat Rebaz ineens op een rampage en 3-stockt hij me xD. Volgende toernooi wil ik weer tegen je spelen om dit recht te zetten, Rebaz ;).

Daarnaast nog wat friendlies gespeeld tegen Sino, Jinha en Feben. Excuses als ik iemand vergeet.

Kortom, het was een geweldig toernooi. Goed georganiseerd, Gmoney!


EDIT: Smashboards censureert s-h-i-t blijkbaar in ****, haha.
 

Sino

Smash Journeyman
Joined
Apr 18, 2008
Messages
207
Location
Netherlands, Hoofddorp
was goed toernooi, jammer dat ik niet tot het einde kon blijven.

- Gregs: Thx voor het hosten, werd wel weer een keertje tijd voor toernooi, het was ook weer nice om 'iedereen' bij elkaar te zien.
- Kaak: Jij wist het, ik wist het. Het was zinloos.
- Feben: We moeten oefenen, nu weten we wel genoeg.
- Skippo: Ik weet niet of je eerste match echt voluit speelde of niet, voelde niet zo iig. Volgende keer wel doen dan.
- Rebaz: Waren leuke matches en mijn olimar wordt nog beter, let maar op ;)
- Patricia: Eindelijk hebben we friendlys gedaan. En ook nog met onze mains :)
- Rest: See you next time and thx

Veel mensen hebben het misschien wel gezien dat ik zat te filmen etc. Ik heb video gemaakt van de sfeer. Ik wil hem best op Youtube zetten ofzo als niemand ertegen is.

Nog 5 friendly's te gaan en 1 toernooi :D
 

Laem

Smash Champion
Joined
Sep 21, 2008
Messages
2,292
Location
Nightrain
T hier, dit was een relaxd tourney, lekkere sfeer, 2e op teams, singles ietsje minder :laugh: maar da maakt niet uit

Gregs: Alles goed georganiseerd, spannende matches, 2-1 jou, goed gespeeld :)
Rebaz: had op tnot2 nie met je gepraat maar je bent een geweldige kerel :bee: waren ook leuke friendlies, had je DK bijna ge 3stocked met me jiggly xD
Gaki: 2 good. Was dan wel een spannende set, maar alsnog 2 good :p Mooie entree ook, eerst iemand bespringen en vervolgens vragen of iemand pijpt xD
Kaak: wie anders, gj op teams partyboy
 
Top Bottom