• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

B[at]GO, Brawl tourney Almere

Gmoney_

Smash Journeyman
Joined
May 5, 2008
Messages
421
Location
The Netherlands
Brawl @ Gregs' osso. 21/03/09 (voor degene die het niet weten, osso betekent huis :p)

Ik ga dus een soort van Tourney organiseren bij mij thuis. Het zal daarom niet al te groot worden.
Datum is wel dichtbij, dus als er niet genoeg man is, gaat het niet door.

Datum, adres en tel.
21/03/09
Almere Buiten
Oostvaardersbuurt
Willem de Vlaminghstraat 92
Tel nr: 06 532 942 69


Route beschrijving

Van station Oostvaarders:
Als je beneneden bent, moet je bij de kant zijn waar de bussen NIET staan. Als je hier bent, volg je de busbaan door tot aan het 2e fietspad dat je ziet (eerste fietspad is rood/bruin, 2e fietspad is zwart), dit zit tussen bosjes in.
Je slaat nu linksaf. Je loopt door en slaat rechtsaf bij de 2e straat (Willem de vlaminghstraat). Loop door t/m Nr. 92.

Met de Lijn 5 Richting Station Oostvaarders(voor wonende mensen in Almere of diegene die niet uitstappen bij oostvaarders, maar Almere buiten)
Stap uit bij de halte 'Oostvaardersbuurt Noord'. Loop de richting in waar de bus verder rijd en sla de rechtsaf bij de eerste weg. Loop nu verder naar het 2e straat (Willem de vlaminghstraat) en ga naar links. Loop door t/m Nr 92.

Consumptie

Het blijkt dat de meeste toch gaan van eigen comsumptie. Dus iedereen die komt, zorg dat je je eigen consumptie hebt voor tijdens het toernooi en in de pauze zullen we met zn allen naar snackbar gaan of pizza bestellen ofso.

Schema

10:00 - ontvangst spelers
11:00 - Start Brawl Teams
15:00 - Pauze
16:00 - Start Singles
19:30 - Prijsuitreiking singlesen teams
20:00 -Start Crews indien nog belangstelling en/of genoeg spelers.

Dit alles zijn natuurlijk schattingen.

Prijzen
5€ voor brawl singles
5€ voor brawl teams

Prijzenpot zal er als volgt uit zijn:

Singles:
1e - 50% totaal
2e - 30% totaal
3e - 20% totaal

Teams
1e - 50% totaal
2e - 30% totaal
3e - 20% totaal


Huis regelsregels

  • Eigen consumpties zijn toegestaan
  • Niet binnen roken
  • Geen alcohol toegestaan
  • Uiteraard wordt verwacht dat je op een fatsoenlijke manier omgaat met de spullen van anderen.
  • Gooi je afval in de prullenbakken (dit spreekt voor zich)

Regels voor singles

  • Stock: 3
  • Timer: 7 Minute
  • Double Elimination bracket.
  • Voorafgaand aan de match mag elke speler één stage bannen.
  • Alle matches worden ‘Best of 3’ gespeeld. Vanaf de halve finale worden het 'Best of 5'. Dit betekent ook dat in de losers bracket de matches die gaan om de vijfde plaatsen (en de matches daarna) ook ‘Best of 5’ zijn. Grand Finals zullen 'Best of 7' zijn.
  • Op verzoek kunnen Double Blind Picks gebruikt worden.
  • De eerste stage van een set is random, tenzij de spelers het eens kunnen worden over een stage.
  • Character en stage bepaling ziet er als volgt uit: Verliezer eerste ronde kiest stage, winnaar eerste ronde kiest character, verliezer eerste ronde kiest character. Indien de verliezer random kiest als stage, mag de winnaar eerste ronde zijn character niet veranderen.
  • Als de verliezer een stage gaat kiezen, mag deze niet de stage zijn waar hij het laatst op gewonnen heeft, tenzij de andere speler het goed vindt.
  • Sudden Death wordt niet gespeeld. De speler met het laagste schadepercentage wint. Mochten ook de percentages gelijk zijn, dan wordt de Sudden Death wel gespeeld.
  • De Infinite Cape Glitch van Meta Knight is gebanned.

Regels voor crews

Dit gedeelte zal geen prijzenpot bevatten, maar het lijkt me wel een leuk idee.

  • De nrs 1 en 2 van singles zullen de 2 teams gaan samen stellen. Nr 1 kiest eerst een persoon voor zijn team, daarna 2, daarna 1 weer etc.
  • Nrs 1 en 2 zijn de crew leiders en maken de line up.
  • Elk team heeft 30 stocks (3 per man). Als een speler de ander verslaat met 2 stocks en (bijv) 45%, zal hij volgende match beginnen met 2 stocks en 0%. Dit gaat zo door totdat een team geen stocks meer over heeft.
  • Je mag je character kiezen wanneer het jouw beurt is om te spelen, na deze gekozen te hebben, mag je je character niet meer wisselen
Regels voor brawl teams

  • Er wordt gebruikt gemaakt van een Double Elimination Bracket.
  • Leven stelen is toegestaan.
  • Team schade staat aan.
  • Best of 5 tot aan de Winners/Loser Finals die Best of 7 zijn. Grand Finals zijn Best of 9
  • Verder zijn de regels net zo als bij singles.

Stages

Groen is Random
Geel is Counterpick
Rood is Banned


(Plaatjes van Shadow geleend, vind je vast niet erg he :p)

Deelnemers

Er kunnen max. 20 mensen meedoen. Als je je inschrijft, mag je max. één persoon extra inschrijven. Als er toch mensen zijn die dit doen, zal ik alleen de eerste persoon inschrijven van de meerdere.
Ik verzoek mensen ook om uiterlijk 20 maart te confirmen, Ik kan dan op die datum a;vasy mensen verschuiven van reserve naar main (vergeet daar niet te confirmen als je daar staat)

Wii's:
- Gregs
- Gregs
- istudying
- Skippo

Main List
* = confirmed
Mensen die niet in een tweetal zijn, hebben nog geen teampartner.

  1. Gregs *
  2. Tenzo *

  3. Rebaz *
  4. Mr. R *

  5. Gaki *
  6. Boku *

  7. Sino *
  8. Feben *

  9. Kaak *
  10. T *

  11. Emo
  12. Renji

  13. Skippo *
  14. Chileno *
  15. iStudying *
  16. Pstár *
  17. Gymmo *
  18. ohletsdance *
  19. Juicy Mokro *
  20. Jinha *
  21. Joëll
  22. J. (dit is geen Jumpman)



Results

Teams
1: Boku & Gaki
2: Kaak & T
3: Green Gang
4: Ramin & Rebaz
5: istudiying + Pstár
5: Skippo & Gymmo
7: Jinha & Mokro
7: ohletsdance & J.
9: Sino & Feben
9: Emo & Renji

Team Bracket

Singles
1: Gaki
2: Gregs
3: Boku
4: Mr. r
5: istudying
5: Skippo
7: Kaak
7: ohletsdance
9: Rebaz
9: Gymmo
9: T
9: Mokro
13: Emo
13: Joell
13: Jinha
13: Sino
17: Feben
17: Renji

Singles Bracket
 

Sino

Smash Journeyman
Joined
Apr 18, 2008
Messages
207
Location
Netherlands, Hoofddorp
ik+feben erop :)

Edit: Meestal nemen mensen wel hun eigen eten mee, en zullen ze het niet leuk vinden om andermans eten te betalen als ze zelf eten bij hun hebben. Maarja eten halen is wel ver en eten in de buurt hebben is altijd goed.
 

Mr-R

Smash Champion
Joined
Dec 14, 2008
Messages
2,544
count me in !

edit: en het lijkt me slimmer om jouw gwoon 5 euro te pasen voor die eten/drinken, minder werk voor mij xD
 

Chileno4Live

Smash Ace
Joined
Feb 21, 2008
Messages
661
Location
Almere, The Netherlands
NNID
Xyronith
3DS FC
0731-5336-4808
Ik wil zeker wel komen als dat kan. Missvchien kan ik vrienden uitnodigen als je nog plek hebt?

EDIT: Ik denk dat self consumptie een beter idee lijkt. Kost jou minder moeite want je regelt die hele tourney al.
 

Gmoney_

Smash Journeyman
Joined
May 5, 2008
Messages
421
Location
The Netherlands
Tourney is nu vol en een reserve lijst is toegevoegd. En aan alle deelnemers die t nog niet gedaan hebben, zag aub wat je lieve zou willen (zie Consumptie gedeelte).
 

ohletsdance

Smash Rookie
Joined
Jun 26, 2008
Messages
11
Location
The Netherlands(Europe)
Je mag mij ook meerekenen voor reserve, heb alleen geen partner voor teams dus dat wordt nog intressant , die lafe Bart wil niet mee >_<

eigen consumptie graag btw
 

Skippo

Smash Rookie
Joined
Sep 17, 2008
Messages
7
Location
Lelystad
ohwjah ik neem mijn eigen foodz wel mee :)
en ik neem mijn wii mee :D
is er toevallig een pizzeria daar in de buurt die kan bezorgen? (a)
 

Gmoney_

Smash Journeyman
Joined
May 5, 2008
Messages
421
Location
The Netherlands
ohwjah ik neem mijn eigen foodz wel mee :)
en ik neem mijn wii mee :D
is er toevallig een pizzeria daar in de buurt die kan bezorgen? (a)
Uhu er is eentje op 15min loop afstand nu je t zegt (weekje nieuw ofso). Die bezorgt ook. Dus dit zou eventueel ook een oplossing kunnen zijn. dus ik merk dat de meeste dus kiezen voor eigen consumptie ??

Edit: At snux, betekent dat ook dat Snuqz nie meer komt ?
Edit2: Nvm snux :p
 

juicy_mokro

Smash Cadet
Joined
Apr 23, 2008
Messages
33
Faka dan greg zo ie zo aanwezig mattie


Brawl @ Gregs' osso. 21/03/09 (voor degene die het niet weten, osso betekent huis



AHHAHAAHHAHAHAHA keihard :p
 

:034:

Smash Hero
Joined
Jun 9, 2007
Messages
7,562
Location
Netherlands
Ik moest van de hele groep de volgende uitschrijven: mijzelf, Gnace, Alex en Lucje. Wij hebben helaas niet genoeg geld voor de trip naar Almere en ik kan dan zelf beter naar Zgetto's monthly gaan.
 

Gmoney_

Smash Journeyman
Joined
May 5, 2008
Messages
421
Location
The Netherlands
Goeie vraag :p. Ik denk dat dit t gata worden dan (kan nog veranderen!!): Eerste ronde wordt random, daarna de inkomende speler kiest level.
 

Faab

Smash Ace
Joined
Jun 14, 2006
Messages
546
Location
The Netherlands
Meestal zijn de stages altijd random, je counterpicked alleen door een goeie character op te schrijven en die persoon op het juiste moment in te zetten.
 

Gmoney_

Smash Journeyman
Joined
May 5, 2008
Messages
421
Location
The Netherlands
@Sino, Was vergeten zn naam erbij te zetten, Had wel naar de tijden gekeken en als goed is, was Build wel eerder dan hem, dus ik zal hem toevoegen

@Faab, Ik weet het zelf niet zo goed, maar toch bedankt ^^. Btw, bij mij volgende tourney(tje) ga jij moeten komen he :p
 

Skippo

Smash Rookie
Joined
Sep 17, 2008
Messages
7
Location
Lelystad
dus in andere woorden je moet van tevore zeggen wie je gaat spele en alle stages zijn random?
 

Gmoney_

Smash Journeyman
Joined
May 5, 2008
Messages
421
Location
The Netherlands
Eerste post updated: Tijdschema, Team rules, max spelers.

@Faab: thx voor de info, maar ik laat die regel voor nu ff staan. Ik zal die jouwe prob bij andere tourneytje toepassen.
 

Chileno4Live

Smash Ace
Joined
Feb 21, 2008
Messages
661
Location
Almere, The Netherlands
NNID
Xyronith
3DS FC
0731-5336-4808
Okay, ik kom denk ik sowieso wel. Ik zou een persoon meenemen alleen die kan niet en me andere vrienden kunnen helaas ook niet, ik kom dus waarschijnelijk in mijn eentje. Niemand wilt met mij geteamt zijn dus ik denk dat ik tteams maar skip, ik kom alleen voor singles en voor die crew :D
 

juicy_mokro

Smash Cadet
Joined
Apr 23, 2008
Messages
33
Met Singles join ik zo ie zo.
Teams is niet cker want heb geen teampartner, wie met mij wil teame moet ff van te voren Melden!.
 
Top Bottom