• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

ATM vs TNO vs Soft-G, Zuid-Holland vs Zuid-Nederland

shoe

Smash Ace
Joined
Sep 10, 2004
Messages
869
Location
Holtum, Netherlands
Dus er komt gewoon een toernooi waar we ook deze crewmatches houden? En het is erg zeldzaam dat de hele soft G-unit op één plek op dezelfde tijd is.
 

bornfidelity.com

Smash Master
Joined
May 27, 2005
Messages
3,537
Location
Dutchland. ^^
nee het is geen gewoon toernooi
tis n crew toernooi
het eerste europese en misschien wereldwijde échte crewtoernooi. alleen crews en evt. freeplay.
en misch n mini singles competitie als we tijd over hebben. maar vooral deze drie crews.

en jullie moeten er wel allemaal zijn. n keer in tof overleg doen ofzo ^^
ik regel ook wel bier. zo dan ben jij tenminste van de partij
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
als je dit wilt doen doe het dan goed -_-. btw moeten we niet eerst afc regelen ?
doe het goed door ook de fellow ship en live jasmin te laten komen. uber crew mag ook best komen. zolang faab er niet in zit want die vind crews stom. heeft hij elk toernooi gezegd .
 

Savior

Smash Journeyman
Joined
Oct 13, 2005
Messages
313
Location
Netherlands
Als we het echt goed doen zorgen we dat hier 6 tot 8 crews naar toe komen en maken we een 8 man bracket met in het geval van 6 of 7 crews, een bye er bij.

Dat zou pas wat zijn, hoewel 8 crews al zon 35 - 45 man is.
Edit: dit gezien BF's huiskamer dus,
 

bornfidelity.com

Smash Master
Joined
May 27, 2005
Messages
3,537
Location
Dutchland. ^^
...het was eigenlijk n bluf toen ik zei dat ATM beter was dan TNO
vandaar dit
en SoftG komt uit hetzelfde gebied dus die mag ook komen. maar ik wil niks hoeven te regelen dit kan ik gewoon even in mn huskamer doen zonder werk. dus vandaar ^^
 

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
haha kingsize is gebanned weet je nog :laugh:
en zellos, tja, hij leeft nog wel, maar gaat niet meer naar toernooien. hij wordt gewoon niet beter en vindt het dan sonde van zijn geld. telkens ingemaakt worden is ook niet alles he.
hij houdt zich nu wel bezig met de planning van TNOT2. we zoeken nog een zaal in r'dam. we hadden een super zaal. maar €1100,- is een beetje overdreven voor een weekendje... (hoewel dat eigelijk normale prijzen zijn)

linkjes zin is vaag. t lijkt nu alsof ie zegt dat ie niet in een crew zou willen zitten waar ie iemand kent. hij bedoelt waarschijnlijk het tegenovergestelde ;)

en mc cloud, tuurlijk zit ie in the new order :p
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Wtf, nee dat zijn geen normale prijzen. Ik was veeeel minder kwijt voor de JST5 venue.
Ik raad aan een goedkopere te zoeken XD
 

A-D

Smash Journeyman
Joined
Oct 2, 2006
Messages
456
Location
Netherlands
waaaaaaa dit gaat wel leuk worden :D
doenwe de crews btw met geld inzetten ofno ;O?
 

A-D

Smash Journeyman
Joined
Oct 2, 2006
Messages
456
Location
Netherlands
Ok.
falcon crew? explain
Jullie gaan toch niet allemaal falcon spelen als crew char. -_-?
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
A-D, wat valt er uit te leggen? Hij zegt 'all falcon crew' :p Het is wel Soft-G-Unit waar je het tegen hebt ja.

Trouwens BF, Thomaz is dan wel een lamer dat ie niet meer meedoet, maar anders hadden we toch 6 spelers en dat zou ook weer niet kunnen. Ik kijk hier in ieder geval naar uit ^^
 

A-D

Smash Journeyman
Joined
Oct 2, 2006
Messages
456
Location
Netherlands
oke, als jullie hier nu serieus over zijn, zal ik tegen jullie crew ook wel C.falcon spelen ;p
 
Top Bottom