• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

Any Brazilian players?

dumshiny

Smash Rookie
Joined
Dec 14, 2013
Messages
2
I'm headed to Brazil for the world cup this summer. (June 18 - July 3) It would be dope to play with some people there.
 

Enchlore

Smash Cadet
Joined
Jul 5, 2014
Messages
54
NNID
Enchlore
I'm Brazillian. Are you still looking for someone to play with?
 

ArccJPO

Smash Apprentice
Joined
Dec 1, 2014
Messages
187
Location
Brazil
NNID
ArccJPO
Opa, se alguém ainda estiver acompanhando o tópico, meu NNID é ArccJPO. Jogo só pelo Wii U.
 

Enchlore

Smash Cadet
Joined
Jul 5, 2014
Messages
54
NNID
Enchlore
A interface do 1upsmash é meio complicada de início, mas eu vou tentar participar lá.
 

Purin a.k.a. José

Smash Lord
Joined
Mar 27, 2015
Messages
1,048
Location
Americana, São Paulo, Brazil
NNID
purinsmash
3DS FC
1418-7121-0144
Sou Brasileiro! Infelizmente, não tenho Wi-fi em casa por razões pessoais, mas planejo em breve pra jogar no Wii U.
No 3DS, eu só jogo online quando saio, meu Friend Code está ao lado.
Vai ter algum torneio de Smash for Wii U? Gostaria de participar.
 
Last edited:

L∈O

Smash Journeyman
Joined
Nov 18, 2013
Messages
226
Location
Fortaleza, Ceará, Brazil
Sou Brasileiro! Infelizmente, não tenho Wi-fi em casa por razões pessoais, mas planejo em breve pra jogar no Wii U.
No 3DS, eu só jogo online quando saio, meu Friend Code está ao lado.
Vai ter algum torneio de Smash for Wii U? Gostaria de participar.
Bom, você é de SP, o pessoal da 1upSmash sempre organiza torneios, basta visitar o fórum e ficar por dentro: http://1upsmash.com/index/
 

GhllieShdeKnife

Smash Ace
Joined
Jan 21, 2010
Messages
687
Hello Brazilians, I am hoping to learn if there is a brazilian release of super smash bros. 64, some sources say it was released here but not listed as a release on other sources. IF anyone can help me clear this up that would be much appreciated, a brazilian cart should have the region code BRA on the front label. thanks for your time

Olá brasileiros , estou esperando para saber se existe uma versão brasileira de Super Smash Bros . 64, algumas fontes dizem que foi lançado aqui, mas não listado como um lançamento em outras fontes. Se alguém pode me ajudar a esclarecer isso que seria muito apreciada , um carro brasileiro deve ter a BRA código de região no rótulo frontal . obrigado pelo seu tempo
 
Last edited:

Lukingordex

No Custom Titles Allowed
Joined
Mar 9, 2012
Messages
3,056
Switch FC
SW-6444-7862-9014
Hello Brazilians, I am hoping to learn if there is a brazilian release of super smash bros. 64, some sources say it was released here but not listed as a release on other sources. IF anyone can help me clear this up that would be much appreciated, a brazilian cart should have the region code BRA on the front label. thanks for your time

Olá brasileiros , estou esperando para saber se existe uma versão brasileira de Super Smash Bros . 64, algumas fontes dizem que foi lançado aqui, mas não listado como um lançamento em outras fontes. Se alguém pode me ajudar a esclarecer isso que seria muito apreciada , um carro brasileiro deve ter a BRA código de região no rótulo frontal . obrigado pelo seu tempo
We don't have a brazilian release of any super smash bros. game as far as I can tell and popular console games releases are very rare here. We usually buy the US versions of games.
 
Last edited:
Top Bottom