• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

17 jaar aan games en friet (dutch only)

Status
Not open for further replies.

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
soort van Biografie

zoals sommige mensen weten ben ik jarig op de dag dat ssbm uit kwam.
hier een soort van biografie om dit forum een beetje leven iin te blazen.

Jullie kunnen in deze thread de 24e felicitaties posten . en natuurlijk eerder overj ullie eerste ontmoeting met mij en hoe je dit ervaren hebt. je mag zeggen wat je denkt zelfs dat ik een klootzak ben :)


je mag ook toernooien aanvullen als je dat wilt . en extra dingen toevoegen hf.



Dit is een samenvatting van 16 jaar en 362 dagen games en friet.
(let a.u.b.niet op mijn leestekens dislectie )

24 mei 1990 – De Geboorte van de papzak
Er word een jongetje geboren om 16:43 s’ middags, genaamd Steven.
Hij leert vrij snel te schijten wanneer hij wilt en is het dunst van de brothers en sista (Nikki en Maarten) (bij de geboorte dan heh)

Februari 1994 – Een groot keerpunt.
Steven leert de geweldige emo Genaamd Dave van Luttervelt kennen. Dave blijkt een Maand of 4 daarna zijn buurjongen te worden. Of zoals Maarten en Dave elkaar noemde “Buurjongens”. Dave blijkt heel raar te praten, een bril te hebben en heel populair bij meisjes te zijn. Ofterwijl wat een KEI CHAVE gast!!!!!(zoals hij dat zei)

Mei 1994 – Games ???
Het jongetje blijkt heel erg fan te zijn van Spiderman, Sonic, Turtles, EN MEGAMAN.
Hij krijgt dan ook voor zijn 4e verjaardag. Een NES met de game megaman 4 en Ofcorzzz Mario en duckhunt. Deze verslaving van megaman 4 werd overgezet op Dave. Die altijd DUSTMAN mocht verslaan ,omdat hij daar heel goed in was. De rest werd altijd verdeeld. Jammer dat we nooit zo super goed waren om hem uit te spelen op mijn 5 jarige leeftijd.

Mei 1995 – Nog Meer games en Vrienden ????
Hoe de verslaving zich voortzetten Leerde ik het blonde jongetje Matthijs kennen.
Matthijs zat bij Dave in de klas en maakte rare bewegingen met Mariokart. Alsof hij zelf achter een stuur zat en meeging met de wagen. Wel cool 
Ik kreeg ook een SNES met Mario All Starz. En Star wing.

1995
Steven leert een jongen genaamd stephan kennen die vet veel marvel play characters heeft. En de zelfde interesses .

December 1996
Steven kreeg een vet ownend spel genaamd War of the Gems . of zoals Dave het nog zei Kei gaaf. Het spel had 2 van mijn lievelings teken film figuren erin en zat vol actie. De figuren waren spinnetjesman (zoals maarten het noemde om mij te pesten.) en wolverine.
http://en.wikipedia.org/wiki/War_of_the_Gems
Als je dit spel nog ergens kan vinden pm me dan ik zoek hem :p ik heb hem niet meer

Maart 1998
Pokemon verslaving begint, kaarten zijn cool. En Steven koopt vaak kaarten.

December 1998.
Steven zeurt tegen zijn pa aan en krijgt een n64 voor kerst. Hierbij zaten 2 controllers en star wars episode 1 racer. Steven krijgt voor het eerst veel geld met kerst van zijn opa en oma. 250 gulden wat een bedrag. Leuke games zaten eraan te komen.

Januari 1999.
Dave en Steven en Matthijs gaan helemaal stuk om een spotje op tv.
Het is een spel genaamd smash bros. Met Mario en PIKACHU de reden om hem te kopen dus. Een reden om vaak bij Steven te komen om te spelen.

Maart 1999
Steven krijgt weer te lang haar tijd voor een kappers beurt. Hij mag eerst en wanneer hij klaar is moet hij wachten op zijn vader en broer. Hij loopt naar de bart smit.
Hij zeikt en zeurt. En krijgt Goldeneye dit spel zou tering vaak gespeeld worden tot aan het moment dat er een nieuwe nintendo zou komen.


2000 – the end of the World.
Hoe de geruchten begonnen eindigde ze ook toen het 2000 werd. Hoewel ik in mijn broek scheet op 31 december 1999 . stelde iedereen me gerust dat het een stel sukkels waren die het mij verteld hadden. (Maarten en Obett) wat ook gedeeltelijk waar bleek te zijn.

2000
Steven komt in aanraking met het spel Zelda Ocarina of Time. Hij vind het ongelofelijk saai maar probeert het uiteindelijk te gaan spelen. Het spel blijkt kaka vet. En hij raakt in een ban voor het volgende spel. Majora’s mask.(Beste Zelda game ooit.)

24 Mei 2002

Steven krijgt een gamecube en ssbm(kwam uit op 24 mei) het spel wat zijn leven zou verranderen.
Hoe blij steven ook was hij bleef in zijn hoofd houden dat matthijs hem voor was geweest en hem op de 23e gekregen had om dat hij hem besteld had. Dit zou het enige spel zijn wat matthijs ooit voor de gamecube zou kopen (hij heeft nog 1 andere maar die heeft hij gekregen voor zijn verjaardag.)

Steven vond Young link vet omdat in zijn favoriete Zelda spel majora’s mask hij de hoofdrol speelde.


SMASH STORIES THE TURNING OF LIVE

September 2002.- Gamension the beginning.
Steven leert een jongen genaamd Jeroen kennen (Xun) via matthijs. Dave doet altijd een beetje raar bij hem wat ik 3 maanden later pas zou begrijpen.
Heel jammer dat ik in zo een vroeg stadion dus ook kennis zou moeten maken met ….Tijmen.
Tijmen was heel apart. Heel irritant. En ook vooral een roodharige luidruchtige nerd.


Juni 2003 – Gamension Tournament 1
OMGWTFBQQSAUCE een smash toernooi. Hier zou ik allerlij gave lui ontmoeten.
Zoals Ztevie boy de legende. Die mij aardig wat dingen zou leren
En natuurlijk Ivo en rens . toen al zo gek als een deur. Maar cool zat. MET ITEMS

Oktober 2003 - – Hoorn

Skills herinner me redelijk weinig behalve dat ik tijmen een keer leuk gered heb in teams. Eerste toernooi voor dave met doc en hij versloeg Reffie op een hele lame manier op venom


December 2003 - Kingdom hearts ?

Na kingdom hearts bij dave gezien te hebben (rond maart ofzo).
zag Ik een advertentie in de PU staan. win 1 van de 5 pers edities van kingdom hearts.
Ik besloot 3 keer te bellen en 3 keer scheepsrecht. ik won en raakte 2 jaar later in de ban van kh omdat ik het spel pas 6 maanden later binnen zou krijgen.
en ik niet genoeg tijd had om het te spelen.

December 2003 – GT 2
Ik was al aardig beter geworden en had dat ook bewezen. Ik had een paar mensen verslagen. Waaronder Ztevie zijn Roy. Dat vond ik al behoorlijk wat. Hij ook omdat hij zichzelf er goed mee vond. Sinds GT 2 Stond ik bekend als die kanker spammer met Young link. Vandaar dat de quote Bombs Away van Pas was.

Februari 2004 – DT 7
Good **** . ik herrinner me hier geen ene kloot meer van. Eerste toernooi in silvers kelder voor mij.

27 Maart. 2004- GT3 ????
Toen in Maart GT 3 was aangekondigd. Was ik vet blij Matthijs Dave en ik hadden zeer veel gespeeld, en Xun probeerde wat te regelen om het een groot toernooi te laten worden met circa 32 MENSEN!!!!!
Helaas werd het afgeblazen . Maar dat niet termin. Dave had het opnieuw in zijn paradijs kunnen regelen. Dit keer geen pizza’s MAAR HOTDOGS (gotta love Jannie)

http://www.smashboards.com/archive/index.php/t-34637.html

Hier leerde ik rutger pas goed kennen. Hij was op dat moment nog wel cool en ik kende hem niet.

– Hoorn

Skills herinner me redelijk weinig behalve dat ik tijmen een keer leuk gered heb in teams. Eerste toernooi voor dave met doc.

2005 – THOMAZ TOERNOOI
Met een gebroken arm toch smash gaan spelen.
Ik heb veel mensen verslagen en eindigde ook redelijk. Verloren van johnny en een of andere vage samus speler. (dit was 1 week nadat ik mijn arm had gebroken :S)
Goat en me de eerste keer in Teams en we versloegen TiRune en Utto. Wat heel goed was dacht ik maar matt was 10 keer zo goed. Daarna schreeuw potjes tegen robert en dave , lame cheap lame cheap . we werden 3e in teams.

5 Mei 2005 - X-TC 2
Eerste toernooi van Nihonjin die gelijk met mij zou eindigen. Hier was ook het ego van amsah gelijk verholpen. Ook het eerste toernooi van helios in Nederland. Hij zou 5e eindigen onder Dave, Utto, GOAT en Remen. Goat werd 2e en hij was iedereens held. Want hij was een van de weinigen samen met dave die het remen nog moeilijk maakte op dat punt.

Ik werd 9e matig goed resultaat voor nog steeds de enige die met een low tier speelt op een toernooi. (Op dit toernooi schakelde ik johnnyboy uit met mijn Young link. Hij cap falcon)



September 2004 – DT 9

Dit toernooi was gaaf er was een of andere gare fransoos die kiwi heette en die er ook op leek. Vette **** hij zoog alleen wel erg ik 3 stockte hem met mijn marth.

Juli 2005 – Toernooi Nijmegen.

Ik 4 stockte Amsah in low tier.
Maar verloor van dave en matt in de winners finale en halve finale.
4 focking suicides begon hier.

April 2006 – X-TC 3
Beste fokking toernooi ooit. Ik mocht tv’s sjouwen dat ownde blij dat ik van dienst kon zijn.
Ik speelde slecht . Ik verloor voor het eerst van thomaz. En prince shadow.
Dit was een keer punt. Hier begon ik aan andere characters te denken



Ushost 2 Juni 2006

GOAT’s laatste toernooi hij versloeg amsah en bleek daarmee de beste van europa wat dave en ik natuurlijk allang wisten. Matthijs is de beste en blijft onze nummer 1. ik had bij dit toernooi plechtig beloofd om iemand die slecht over matthijs zou praten (dat kan gewoon niet onmogelijk je kan niks verzinnen) inelkaar te meppen en als finishing touch op hem te gaan zitten. ALS ik die dag zou overleven want ik kreeg aan het eind van de dag geen adem meer.
Niets nada geen.

THOG 1 – Juli 2006

Matt’s afscheids feestje met een totaal van 12 mensen.
Hier kwamen goede vrienden van matt die ik allemaal een pm had gestuurd.
Rutger kwam met het geweldige idee om een cd te maken met verneukte liedjes. Mischien post hij de lijst wel in deze thread.

Juli 2006 – SOTF

LOL JEFFZ0R GE4stocked met mijn y.l tegen zijn sheik en fox. Wat een sucker.
Grappig toernooi leuk gestreden crews waren geweldig. Hoe mensen gingen strijden om de n00b crews met 1 iemand uit te schakelen. Choco en Ivo kwamen tot 18 stock en amsah de hele crew. Dave was te emo om het te proberen .

Augustus 2006 - KH2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Na chain of memories een keer van marktplaats geplukt te hebben en uitgespeeld te hebben verscheen kingdom hearts 2 . mijn fanboyism begon in 2005 al met de E3 trailer van kh 2. na een weekje uitgespeeld en wachtend met smart... op kingdom hearts 3.

September 2006 – Nazi toernooi.
Mijn eerste toernooi als ganondorf (die vage neger met die lach ja)
Ik speelde ganondorf net 3 dagen en ownde de pan uit.
De volgende die in zo een gehucht een toernooi host . (een manege) en dan nog 10 euro voor de zaal vraagt. Die word uitgelachen. 1e keer dat ik sugar lee hooper van zo dichtbij had gezien (faab)

September/ October. 2006 – Zest

Mijn ganondorf begon een begrip te worden. En faab was trots op me (ik niet op hem want hij speelde geen ganon meer. Maar hij was wel cool (en kaal))
Ik eindigde redelijk (denk ik)


December 2006 - JST 5

Echt kut gehost. Mensen 5 uur te laat laten komen ging me iets te ver . ik mocht kiezen of ik bij Utto of dave in de poule mocht uiteindelijk is er besloten om bij dave in de poule te komen. Echt raar toernooi. Rutger en ik hebben teams zelfs nog op gang moeten zetten.

Januari – 2007

THOG 2
Geweldig toernooi aardige mensen helaas ook wat mensen die niet uitgenodigd waren.
Matthijs weer gezien voor 1 ½ week. Jammer dat hij al eerder weg moest. Iedereen heeft het naar zijn zin gehad in het paradijs (dave’s huis) en het was goed in elkaar gezet. Een van de weinige toernooien met zoveel vriendelijke sfeer. <3 matthijs

Maart 2007 losthost.

Weer een super ownend smash toernooi jammer dat ik half dood ging. Was 7e tegelijk met marc.

April 2007 – Zest 2

Leuk Toernooi. Jammer dat de rankings hier alleen op gebasseerd waren.

Mei 2007 - Kingdom hearts 2 final mix +

OMG UBER SPEL Het owned.
Aangezien ik al uit mijn hoofd wist waar alles in het menu stond maakte de japanse tekens niet uit. meer organisation battles. + een remake van Chain of memories ga imoet ik nog ff spelen :p
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Goh een thread maken voor je eigen verjaardag is al overdreven, maar 3 dagen ervoor? :p
Anyway, eerste keer dat ik je zag was bij Thomaz toernooi, toen je met je gebroken arm zat XD
*Gaat lange post van je lezen *_*


EDIT:
Dave blijkt een Maand of 4 daarna zijn buurjongen te worden. Of zoals Maarten en Dave elkaar noemde “Buurjongens”.
Wtf? XD

Mei 1994 – Games ???
Het jongetje blijkt heel erg fan te zijn van Spiderman, Sonic, Turtles, EN MEGAMAN.
Hij krijgt dan ook voor zijn 5e verjaardag. Een NES met de game megaman 4 en Ofcorzzz Mario en duckhunt. Deze verslaving van megaman 4 werd overgezet op Dave. Die altijd DUSTMAN mocht verslaan ,omdat hij daar heel goed in was. De rest werd altijd verdeeld. Jammer dat we nooit zo super goed waren om hem uit te spelen op mijn 5 jarige leeftijd.
Werd je toen niet 4 ipv 5? XD

2005 – THOMAZ TOERNOOI
Dat was in november 2004, niet in 2005

5 Mei 2005 - X-TC 2
Eerste toernooi van Nihonjin die gelijk met mij zou eindigen.
DT10 was zijn eerste toernooi, maart 2005.

Ook het eerste toernooi van helios in Nederland.
Helios was ook bij DT10.

September 2004 – DT 9
Waarom ga je de toernooien niet in chronologische volgorde af? XD

Juli 2005 – Toernooi Nijmegen.
Je bedoelt juni.

Ushost 2 Juni 2006
Ushost2 was augustus 2006.

Juli 2006 – SOTF

LOL JEFFZ0R GE4stocked met mijn y.l tegen zijn sheik en fox.
Alleen tegen mij Sheik >< Lol wat een kutset was dat zeg :laugh:

September 2006 – Nazi toernooi.
TNOT was ook augustus 2006.

December 2006 - JST 5

Echt kut gehost. Mensen 5 uur te laat laten komen ging me iets te ver.
Mij ook, dat ze te laat kwamen heeft niks te maken met hoe ik et hostte. En het feit dat ze nog mee moesten doen hoef ik vast niet nog een keer uit te leggen...
ik mocht kiezen of ik bij Utto of dave in de poule mocht uiteindelijk is er besloten om bij dave in de poule te komen. Echt raar toernooi.
Nee je kwam bij Rutger en je wilde niet bij hem, dus je zei zelf dat ik je bij Dave moest zetten. Ik had je ook in een andere poul kunnen zetten als je dat had gewild.
Rutger en ik hebben teams zelfs nog op gang moeten zetten.
**** tio werkte niet zoals ik wilde, omdat het teams waarbij ik geen location-seeding in had gevoerd ook onderling van elkaar wilde seeden, maar dat waren er teveel dus zaten ze niet allemaal in de bracket. Nealdt heeft dit met een latere update verholpen, maar dat had voor mij natuurlijk geen nut meer. Hierdoor moest dus wel die hele kutbracket getekend worden, niet fijn >_<
 

Xun

Smash Apprentice
Joined
Sep 17, 2003
Messages
150
Location
Almere (The Netherlands)
hmmm... hij is trouwens zijn grote liefde vergeten... dat hij dat niet heeft verteld.
dat is best wel schandelijk van je steven ;) :D

alle gekheid op een stokje.. hij heeft wel verteld over zelda maar niet over kingdom hearts... heel slecht van je :p
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
ik zat je maar te plagen jeffrey :p

edit: data's wist ik van sommige toernooien niet meer maar ik wist ongeveer

ik weet bv. ook dat thog in augustus was maar ik heb juli neer gezet :S
geen zin in editing.

+ xun heeft gelijk kingdom hearts vergeten neer te zetten hoe kon ik :S
 

Helios

BRoomer
BRoomer
Joined
Jul 12, 2004
Messages
4,090
Location
Gothenburg, Sweden
Like ivo said, DT9 was my first dutch tourney ;)
And then DT10, so get your facts straight, lil' link :p

EDIT: I also beat your *** in pools @ XTC2 :p:p:p
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
first tourney where I got to play u .
**** fox I want to play you with my ganon. At JST 5 I creamed your *** in teams. 2 bad ek got to utto :p
 

Helios

BRoomer
BRoomer
Joined
Jul 12, 2004
Messages
4,090
Location
Gothenburg, Sweden
I sure did cream my pants after some of thoes combos I pulled on your ganondork ;)

You should go with the other dutchies to RoX4 ;)
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
is het te moeilijk voor je bf. ??? er zit gewoon een veel beter avontuur waar niet alles voorgekauwt word in MM. Oot is goed maar alles word voorgekauwt. Majora's mask is gewoon moeilijker en een goed verhaal (Wat sommige mensen niet met me eens zijn. en inplaats van simpele side quests waren er nog lastige zoals waardeloze couples mask te halen om uiteindelijk Feirce deity mask te kunnen bemachtigen.

geowned :p

ik ga nu wat over kh editten
 

Savior

Smash Journeyman
Joined
Oct 13, 2005
Messages
313
Location
Netherlands
Ik had het Feirce Deity mask ook gehaald.
Toch vind ik OoT een beter spel, MM is serieus een landkaart in de vorm van een cirkel die nooit veranderd, OoT had tenminste 2 tijdlijnen, het enige hoe MM daar mee gebruik maakte is van de 4e tempel.

Oh, en het begin van MM was inderdaad vage ****, ik vond dat boompje altijd zo zielig op het begin (Is het zoontje van die butler van de deku's btw, die ene die die race met je doet in de shrine, dan vertelt hij je daar over en je ziet hem aan het eind.)

Ik vind het verhaal trouwens goed van MM, hoewel het OoT verhaal gewoon beter is (wat eigenlijk een mening is uiteraard) en ik ben het wel met je eens dat MM moeilijker is. Hoewel ze allebei natuurlijk piss easy zijn.

Oja, gefeliciteerd, en je zal het nog wel verder schoppen in de jaren dat je smash speelt, misschien smeer ik ooit nog boter voor je op je brood.
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
je bent ALLE ATMs vergeten :p

anyway, leuke biografie ^^ morgen ben je geen leeftijdsgenoot meer ;_;
 

bornfidelity.com

Smash Master
Joined
May 27, 2005
Messages
3,537
Location
Dutchland. ^^
**** het begin van MM. eerst dat gare gezeik met het vinden van jochies die verstoppertje spelen
en dan krijg je dat saaie heen en weer lopen met dat moeras

als ze dat niet gedaan hadden was het misch de beste zelda ooit geweest maarja
oh en het save systeem in MM zuigt ook aars
 

FireMan.EXE

Smash Journeyman
Joined
Sep 25, 2004
Messages
370
Location
De Meern, Utrecht, Holland.
Feli, Steef!

Ahh.. Het Leiden toernooi van Thomaz, where it all began...
En ik uit het toernooi geschopt werd door een lame-*** Young Link speler die continu bommetjes dropte en downsmashte. Z'n arm was nog gebroken ook ;_; **** you! :laugh:

En die vraag op het stationsplein was ook heel mooi natuurlijk: "Sorry, dit is misschien een rare vraag, maar ben jij toevallig op weg naar een smash toernooi?" Shoe is de man :D
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
Gefeliciteerd dikke, dat je nog lang mag ownen (zoals je moet doen).

Edit: Btw, ik heb een artikel geschreven over 5 jaar SSBM in Nederland voor de site Wii-DS (www.wiids.nl). Het staat er nu nog niet op, maar ik verwacht dat hij morgenmiddag wel verschenen is. Ik ga de site ook helpen met het organiseren van een toernooi, waar hopelijk ook veel n00bs komen. Meer info binnenkort denk ik.
 

Savior

Smash Journeyman
Joined
Oct 13, 2005
Messages
313
Location
Netherlands
Je kan ook in OoT meerdere tempels skippen, maar zo hoort het spel niet, dat reken ik niet mee of het moeilijker is of makelijker dan een ander spel.

Als je action replay hebt kan je Zelda: A link to the past van de SNES uitspelen in 4 min ofzo
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
Thnks iedereen.

Ivo we moeten er maar weer eens een gewoonte van maken om battle of the 5 cents te doen.

Speedrun die water temple met Oot maar is. das te makkelijk....
 

Thomaz

Smash Lord
Joined
May 2, 2004
Messages
1,055
Location
Leiden, The Netherlands
Water Temple speedrunnen als grote Link is veels te makkelijk, maar ik kan je niet gegaranderen dat het mogelijk is als kleine Link. Het is al een hels karwei om er uberhaupt te komen. En dan moet je nog naar beneden zien te zakken zonder Iron Boots in de Temple zelf. Het kan wel denk ik, maar da's een hele ingewikkelde Ocarina Dive, I guess. Eerst maar bij Volvagia komen en dan zie ik wel verder. Helaas kan ik Volvagia niet verslaan, maar ach. XD
 

bornfidelity.com

Smash Master
Joined
May 27, 2005
Messages
3,537
Location
Dutchland. ^^
Gefeliciteerd dikke, dat je nog lang mag ownen (zoals je moet doen).

Edit: Btw, ik heb een artikel geschreven over 5 jaar SSBM in Nederland voor de site Wii-DS (www.wiids.nl). Het staat er nu nog niet op, maar ik verwacht dat hij morgenmiddag wel verschenen is. Ik ga de site ook helpen met het organiseren van een toernooi, waar hopelijk ook veel n00bs komen. Meer info binnenkort denk ik.
veel noobs? ill be there
:p
 

Diddy Kong

Smash Obsessed
Joined
Dec 8, 2004
Messages
25,966
Switch FC
SW-1597-979602774
Naja geen eens iets over het EGTE beste spel ooit; Donkey Kong country 2! :O
whahaha gefeliciteerd steven, maar vertel uns hoe t is op die stage van je!? heb je dr al spijt van dat je mijn plek gejat hebt? :laugh:
 

Piisuke

Smash Ace
Joined
Sep 15, 2004
Messages
615
Location
jolly 'ole England
Je vergat te vertellen dat ik je 2 keer versloeg op XTC1 >_o en dat jij van mij en Ryuker won met een computer lvl 9 op een DT x'D.
Maar, alsnog gefeliciteerd. Moge je nu eindelijk goede RPG's spelen en geen Kingdom Hearts.
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom