Recent content by Staarih

  1. Staarih

    Official Newcomer/DLC Speculation Discussion

    Cool, NMH is a series I really want to dive into so hopefully all the games will be available for the Switch at some point. I also feel like Travis is a good candidate for Smash. While probably not going in full-on like with Bayonetta, I feel like Nintendo is trying to push No More Heroes as a...
  2. Staarih

    A New Wah-volution!: NEW Waluigi Support Thread

    I was today years old when I learned that me and Waluigi share a birthday, cool. Happy 20’s to Waluigi! Not sure if I’ve ever shown my support here before, but I’ve been actively watching this thread and would welcome Waluigi in Smash with open arms. Here’s hoping to it becoming reality some day!
  3. Staarih

    Official Newcomer/DLC Speculation Discussion

    Isn't Koei Tecmo a Japanese company? Or have I just been wrong all this time. Either way, yeah, I'd assume they have a say on how their games are shown. I personally think it was more of focusing on different audiences, the Japanese will likely appreciate Atelier Ryza more (though the western...
  4. Staarih

    Official Newcomer/DLC Speculation Discussion

    Good for him, probably for the best. Even if I knew "inside information" of Nintendo's plans, I wouldn't come forward with it, as it would likely backlash anyway, as Nintendo seems to be very quirky with their plans (especially now with the pandemic) and the fans being all kinds of crazy.
  5. Staarih

    Official Newcomer/DLC Speculation Discussion

    I'm thinkin they'll probably end up in the West at some point, but they probably wanted to wait for the localization to be finished and release dates set or something, before showing them off to western audiences.
  6. Staarih

    Geno (♥♪!?): Return of the Starsend Savior

    It was Japan only who said 10 minutes (and theirs was actually 12 minutes). NoA and NoE didn't specify times.
  7. Staarih

    Official Newcomer/DLC Speculation Discussion

    Hmm, the Japanese video has a quite a lot more than the Western one. That's probably why they just wanted to go ahead with it, even though we didn't get much out of it haha.
  8. Staarih

    Official Newcomer/DLC Speculation Discussion

    We could still get it ”soon”, just likely not today. It hasn’t even been a month since Min Min was released. Funny how everyone decided to be disappointed when the Direct hasn’t even aired yet. I guess that’s what ”Mini” and ”known games from partner developers” does to a person. Better to go...
  9. Staarih

    Official Newcomer/DLC Speculation Discussion

    I’d add Bravely Default II to that list, supposedly it’s still coming this year. But yeah, I have no idea what to expect. But I’m not worked up at all, people say Nintendo is incompetent or doomed or that they don’t have a big holiday game etc, but I trust they’ll deliver at a later date. I’d...
  10. Staarih

    Sunrise Up Again! Isaac for Smash Ultimate DLC

    Camelot could be counted as a ”development partner”, right? Heh but yeah, 10 minutes is kinda short so I think they’ll just focus on third parties and maybe have a first party Direct at a later date. We’ll know soon enough, luckily.
  11. Staarih

    Geno (♥♪!?): Return of the Starsend Savior

    Wouldn’t ”development partners” include first party games too (Retro etc, not that we’ll see MP4 but an example). I wouldn’t count them out completely, but then again 10 minutes is kinda short so I could see them focus on third party only. Bravely Default III, NMH3 and hipefully Bayo 3 finally...
  12. Staarih

    Official Newcomer/DLC Speculation Discussion

    Yeah, I’m all up for even a Mini, because then at least we’d get something. Now that Paper Mario is out, we have no idea what’s coming next. And while there is indeed a pattern of Nintendo not usually announcing stuff during the weekend, this is 2020, we never know what’s going to happen. A...
  13. Staarih

    Geno (♥♪!?): Return of the Starsend Savior

    IIRC it was announced in the time slot people were expecting Direct news today (so 15 minutes ago). Anyway, I think Directs are usually announced in all regions at the same time. Seeing as it's over 11pm in Japan already (which I think is the latest we've had announcements over there, so that...
  14. Staarih

    The Legendary Heroes of Galar - Zacian and Zamazenta for Smash

    Melmetal would be such a fun addition. It’s one of my favourite new Pokémon, and it and Meltan are in this weird ”limbo” between generations so it would represent... no generation? Or all the generations? Are generations in Pokémon even a thing anymore lol Anyway, yeah, super interested in...
  15. Staarih

    Geno (♥♪!?): Return of the Starsend Savior

    Instead of Paper Mario getting the invitation, he IS the invitation. I never knew I needed this until now.
Top Bottom