BlueBirdE
Joined
Likes
80

Profile posts Latest activity Postings About

  • Happy you ended up coming out man! I was watching some of your matches, put up a fight against Gnes. Gotta come out to more of these.
    AvoiD
    AvoiD
    You're straight btw. There was only about 11 people but it was stacked af. Took 3rd again smh. Hope date night went well man! I know, I know lmao.
    BlueBirdE
    BlueBirdE
    What do you mean going to syncs you mean on the 21st? I still need to figure out whats gonna happen with bonrens plans but ill talk to sync about it
    BlueBirdE
    BlueBirdE
    It did man went to imax theatre then cheesecake factory i couldn't cancel that. It sucks i couldnt go cause i would have been down for not just the tournamebt but all the practice against those players but man 3rd with a bracket like that is great man. Youre consistently hitting the same spot i gotta figure out those certain matchups to hopefully dot he samd
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Top