• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

KoBST2 : 25 november (Dutch) NEEM CUBES MEE MENSEN!

Status
Not open for further replies.

Var Parasite

Smash Apprentice
Joined
Nov 24, 2006
Messages
174
Location
Netherlands, Noord-Brabant, Hilvarenbeek.
King of Beasts' Smash Tournament 2. (Semi-monthly)
*onderbewust bericht*>NEEM CUBES MEE,(tv's zijn ook handig)<*onderbewust bericht*

(Ja, ik weet dat ik de vorige gewoon heb aangepast.) Ik verzoek extra tv's, cubes, een laptop met de nodige programmering (en de beheerder hiervan) en eventueel opname apparatuur. BEN IK IETS VERGETEN?

Locatie : Hilvarenbeek, Holstraat 4b. Bereikbaar via treinstation tilburg, bushalte doelenstraat en een stukje lopen.



Wanneer : (zie titel) Venue opent om 11.00 uur. Toernooi begint (hopelijk) rond 12.30 uur. Venue open tot 23.30 uur. Singles en doubles, lowtier indien tijd beschikbaar.

Prijzen : Entree : 5 euro
Singles : 5 euro, prijsverdeling : 60, 30, 10
Doubles : 5 euro P.P, prijsverdeling : 70, 30

Venue en omgeving : Venue is een jongerencentrum oorspronkelijk bedoelt voor lijftijden van 12-16 jaar, dus aan de bar wordt geen alcohol geschonken. 2 Keer om de hoek is een friettent. AAN DE BAR KUN JE FRISDRANK EN SNOEP BESTELLEN!!! (Ze vonden dat ik er meer reclame voor moest maken.) De venue heeft verwarming, als het te koud is, meld het dan!

Regels :

1vs1:
- 4 stock, 8 minuten
- double elimination
- alles is best of 3, halve finale is best of 5, finale is best of 7
- geen items
- eerste stage is random
- random stages: Final Destination, Pokemon Stadium en Dreamland 64
- counterpick stages: Battlefield, Yoshi Story, Kongo Jungle 64, Corneria, Rainbow Ride, Mute City en Fountain of Dreams
- de rest is gebanned
- stage banning is toegestaan
- ASP: Verliezer zegt de stage hardop -> winnaar kiest character -> verliezer kiest character
- Dave's Stupid Rule
- geen wobbling!
- stages die gebanned zijn mogen met instemming van de tegenstander gebruikt worden
- dingen als rising pound stalling en peach bomber stalling niet toegestaan

2vs2:
- 4 stock, 8 minuten
- Round Robin, Top 4 gaat door (niet zeker weten)
- double elimination
- alles is best of 3, halve finale is best of 5, finale is best out of 7
- geen items
- team attack aan
- levens stelen toegestaan
- eerste stage is random
- random stages: Final Destination, Pokemon Stadium en Dreamland 64
- counterpick stages: Battlefield, Yoshi Story, Kongo Jungle 64, Corneria en Rainbow Ride
- de rest is gebanned
- stage banning is toegestaan
- ASP: Verliezer zegt de stage hardop -> winnaar kiest character -> verliezer kiest character
- Dave's Stupid Rule
- stages die gebanned zijn mogen met instemming van de tegenstander gebruikt worden
- dingen als rising pound stalling en peach bomber stalling niet toegestaan

Inschrijvingen : >32 = reservelijst \\\OM MASSAINSCHRIJVEN TEGEN TE GAAN MAG JE MAXIMAAL 3 MENSEN INSCHRIJVEN (inclusief jezelf), VERDERE INSCHRIJVINGEN WORDEN OP DE RESERVELIJST GEPLAATST TOT ZE ZICHZELF MELDEN///

1 Var Parasite (cube)
2 A-D
3 Amsah ?
4 Zgetto
5 Coen (extra confirmed)
6 Happosai (cube)
7 Sanada (cube + confirmed)
8 Linkje
9 Dave
10 Johnnyboy
11 Captain MC Cloud (cube)
12 Biscuit
13 Jeffz0r (cube)
14 Ivo
15 SpaniardSens
16 Mass89 ?
17 @-Fly
18 Ebi ?
19 Rus
20 Blackout
21 Cenel ?
22 Nuke
23 Aeth (cube)
24 Quezacotl
25 UchihaJP
26 Zudox ?
27 Ryuker
28 Nofx4president
29 Infinit Rage
30 Goat
31 Joop
32 Max

Reserve : (Reserve kan waarschijnlijk ook komen d.m.v. poules, maar bevestig jezelf wel!)
 

Nata

Smash Apprentice
Joined
Aug 2, 2007
Messages
129
Location
Netherlands
Schrijf in Mij...Trained_noob...Repyh...Demonic-Disaster...Nuke...Cash
owjahh..En CaptainMccloud...Biscuit
 

Ryuker

Smash Lord
Joined
Sep 16, 2003
Messages
1,520
Location
The Hague , Netherlands
Heb ik gedaan maar nog niet gecompressed omdat er zoveel vraag was naar de laatste monthly. Als je em nog graag wil hebben though zal ik ff kijken wanneer ik em kan compresseren:p
 

Marler

Smash Rookie
Joined
Oct 2, 2007
Messages
4
Trouwens, heb me al ingeschreven als Marler, maar wil graag ook Dennis en Ritchy meenemen. 2 players erbij dus.
 

bornfidelity.com

Smash Master
Joined
May 27, 2005
Messages
3,537
Location
Dutchland. ^^
waarom zijn toernooien altijd in het weekend? O_O

of

waarom is werk altijd in het weekend? O_O

of

waarom is het niet slim in je proefperiode vrije dagen op te nemen voor smashtoernooien? O_O

of

gewoon waarom kan ik niet komen? O_O
 

@-Fly

Smash Rookie
Joined
Sep 25, 2007
Messages
21
Location
Klundert (Noord Brabant)
Schrijf mij maar in en Ebi en Oma ook al weet ik van hun nog niet 100% cker dat ze tijd hebben... maar dat zal ik zsm ff regelen

Verder denk ik wel dat we minstens 1 tv en cube meenemen.

grtz Fly

oh btw zijn er nog mensen in omg. roosendaal of rotterdam die zin hebben in nog wat friendlies PM me dan zodat we wat af kunnen spreken ;):)
 

A-D

Smash Journeyman
Joined
Oct 2, 2006
Messages
456
Location
Netherlands
Schrijf mij maar in en Ebi en Oma ook al weet ik van hun nog niet 100% cker dat ze tijd hebben... maar dat zal ik zsm ff regelen

Verder denk ik wel dat we minstens 1 tv en cube meenemen.

grtz Fly

oh btw zijn er nog mensen in omg. roosendaal of rotterdam die zin hebben in nog wat friendlies PM me dan zodat we wat af kunnen spreken ;):)

hoe kan je in Rotterdam/Klundert wonen ~_~? Ik woon in de buurt van Ette-Leur dus kan ik maybe wel wat afspreken met je :O
 

Var Parasite

Smash Apprentice
Joined
Nov 24, 2006
Messages
174
Location
Netherlands, Noord-Brabant, Hilvarenbeek.
Zo werkt het niet. Als je op de lijst bent gezet door iemand moet je nog wel confirmen. Het enige verschil tussen de eerste 3 en de latere, is dat de latere niet voorrang krijgen op later ingeschreven mensen. Verder is 1 post van een persoon die door iemand anders is ingeschreven, ongeacht het onderwerp, genoeg om deze persoor te confirmen. Dit maakt niet uit, omdat het altijd nog kan zijn dat iemand die zich 100 procent confirmed, zich nog afmeld, omdat er iets tussen komt. Het is wel zo handig als deze mensen die zich nog afmelden, dit zo vroeg mogelijk doen.
 

Rus

Smash Rookie
Joined
Oct 31, 2007
Messages
2
Location
Waalwijk
Kan ik meedoen:)

Wordt mun eerste toernooi, kben maar een noobje..maar ik kom om een beetje ervaring op te doen :lick:
 

@-Fly

Smash Rookie
Joined
Sep 25, 2007
Messages
21
Location
Klundert (Noord Brabant)
@ A-D
het is dat ik nu nog bij mn ouders woon in Klundert, maar dat ik in Rotterdam studeer en daar ook vaak blijf tukken bij een vriend van me (speelt ook smash ;)) en dus vaak daar te vinden ben :p

Verder wil ik graag een keer afspreken om wat matches te spelen en kzal vragen of Ebi ook mee wil (hij komt uit hoeven dus nog makkelijker voor hem) dus zeg maar wanneer.

grtz Fly
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom