• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

Ushost 3 - Results in First Post!

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
Results

1: Amsah
2: Remen
3: Choco
4: Marc
5: Dave
5: Adam
7: Utto
7: Zgetto
9: Coen
9: Johnnyboy
9: Ryuker
9: GOAT
13: Prince Shadow
13: Jeffz0r
13: Timmy
13: Reffie
17: Exalador
17: Rune
17: MrSilver
17: Rinda
17: Huibert
17: Zeta
17: Ztevieboy
17: UchihaJP

Teams

1: Choco & Remen
2: Adam & Zgetto
3: Amsah & Zeta
4: Dave & GOAT
5: Utto & Vincent
5: Reffie & Johnnyboy
7: Timmy & Shadow
7: Coen & Ryuker
9: Jeffz0r & Exalador
9: Marc & Kenny
9: MrSilver & Rune
9: ZtevieBoy & Phuong
13: Huibert & Rinda

Foto's: http://s221.photobucket.com/albums/dd58/Utto_flutto/Ushost 3/

Hallo jongens en meisjes en welkom bij de Ushost 3 thread. Ushost 3 zou eigenlijk in maart dit jaar zijn, maar omdat GOAT toen niet kon, heb ik het vooruitgeschoven naar een datum waarop die lullo al weer terug is, wat nu dus zo is.

Ushost 3 is het laatste deel van de Ushost-trilogie. Dat betekent ook dat dit definitief het laatste toernooi is dat ik bij mij thuis in Apeldoorn organiseer (mede omdat mijn huis een hekel heeft aan Steven) en dus ook de laatste Ushost…ooit! Iedereen die al op een Ushost geweest is, weet hoe uber cool en pwnend deze toernooien zijn, dus iedereen die uitgenodigd is mag zich gelukkig prijzen. Bovendien kunnen jullie de allerlaatste keer ooit meemaken dat Amsah een toernooi niet wint, want diegene die de eerste twee Ushosts won, kan de derde natuurlijk niet verliezen…

In dit laatste deel gebeurt onder andere het volgende:

- Marc leidt Ivo en Faab naar een grot…wat een valstrik blijkt te zijn.
- GOAT gaat naar Minas Tirith om zijn rechtmatige plaats als smashkoning op te eisen.
- Dave geeft zijn onsterfelijkheid als elf op om emo te worden. In je polsen snijden als je onsterfelijk bent, dat werkte toch niet zo goed…
- GOAT roept een leger van dode smashers op (oa Ztevie-boy, Phuong, Kenny en Player Pink) om Amsah’s troepen (onder leiding van Choco) te verslaan.
- Ivo dumpt Faab op de grens van Mordor en gaat verder met alleen Marc.
- GOAT, Utto, Rens, Reffie en Remen gaan naar de zwarte poort om het leger van Amsah af te leiden.
- Ivo gooit eindelijk de ring in het vuur!

Kortom: een waardig einde. Nu tijd voor echte informatie:

Datum: 8 september
Plaats: Apeldoorn, mijn huis (PM me voor het adres)
Tijd: 11:00

Ik weet het; het is wat kort dag, maar om eerlijk te zijn hoop ik dat er nog een aantal mensen af zeggen omdat mijn huis niet zo groot is ;) Oh ja, wie later is dan 12 uur zonder goede reden of zonder het mij te laten weten, laat ik niet meedoen aan een toernooi dat dan al begonnen is.

Vervoer

Het toernooi wordt, net als voorgaande keren, bij mij thuis gehouden, in Apeldoorn. Apeldoorn is vanuit Utrecht of Amersfoort prima bereikbaar met de trein. Zorg wel dat je naar station Apeldoorn gaat, en niet naar een van die dubieuze kleinere stations zoals Apeldoorn de Maten of Apeldoorn Osseveld.

Van daaruit kun je de bus naar mijn huis nemen. Ik ga dit keer geen mensen meer ophalen op het station, aangezien er ondertussen wel genoeg mensen zijn die weten waar het busstation is. Ben je nog nooit naar een Ushost geweest, zorg dan dat je bij iemand in de trein zit die dit wel weet. Of doe een beroep op de Travel Agency van Jeffz0r.
Vanaf het busstation moet je bus 1 of 2 richting MATENVELD nemen. Als je die richting het Gelre Ziekenhuis neemt, weet ik niet waar je uitkomt, maar in ieder geval niet bij mijn huis. Stap uit bij de halte Boswachtersveld, daar zal ik dan op jullie wachten.

Eten & Drinken

Ik zal proberen voor wat drinken te zorgen, maar veel zal het niet zijn. Eten anders dan avondeten zorg ik sowieso niet voor. Neem dus zelf mee.

Voor het avondeten wordt gezorgd, maar hoe…dat is nog een verrassing. Mocht het je niet bevallen, zit er altijd nog een snackbar en supermarkt in de buurt.

Ruleset

Er wordt singles en teams gespeeld. Bij beide toernooien zullen we gelijk een double elimination bracket gebruiken. Er zijn dus geen poules. Alle wedstrijden zijn in het begin best of 3, vanaf de halve finale winnersbracket (dus kwartfinale losersbracket) is het best of 5. Finale best of 7. 4 stocks, 8 minuten. Verder gebruiken we advanced slob picks of zoiets. Daarnaast is er nog Dave’s stupid rule en zijn de wobbles, stalling en freezing technieken gebanned.

De ruleset voor stages luidt als volgt:

Random: Final Destination, Dream Land N64, Fountain of Dreams, Pokémon Stadium

Counterpicks: Yoshi’s Story, Brinstar, Mute City, Kongo Jungle N64, Battlefield, Rainbow Ride

Banned: Icicle Mountain, Princess Peach’s Castle, Kongo Jungle, Jungle Japes, Great Bay, Hyrule Temple, Yoshi’s Island, Green Greens, Corneria, Venom, Flat Zone, Brinstar Depths, Onett, Fourside, Big Blue, Poké Floats, Mushroom Kingdom, Mushroom Kingdom II, Yoshi’s Island N64

In teams zijn ook Mute City en Fountain of Dreams gebanned wegens lag.

Ten slotte is Sheik gebanned omdat Amsah er te goed mee is. Sterker nog, elk character waarmee Amsah kan winnen is gebanned. Dat wordt dus alleen Yoshi spelen.

Geld inleg

Ik hanteer vanzelfsprekend geen entreekosten. De inleg voor singles is € 5,-. De inleg voor teams is € 10,- per team.

Verdeling van het geld voor singles:

1e plaats: 50%
2e plaats: 30%
3e plaats: 20%

Verdeling van het geld voor teams

1e plaats: 70%
2e plaats: 30%

TV's & Cubes

Mijn huis is niet groot, dus hier zal ik er ook niet zoveel van nodig hebben (dat betekent trouwens ook dat je lang niet altijd zal kunnen spelen, en zeker niet vriendschappelijk tijdens het toernooi). Toch zou het wel handig zijn als er een paar mensen een tv mee zouden kunnen nemen in hun auto (ik kijk naar Dave, Sexfaalabradork en Prins Schaduw…)

Daarnaast wil ik aan 4 a 5 mensen vragen om hun cube + smash mee te nemen als voorzorgsmaatregel.

Overig

Dit heb ik de vorige keer (en de keer daarvoor) ook al aangegeven, maar ik geef het nog maar een keer aan ‘just in case’. Ik ben die dag alleen thuis en ben dus verantwoordelijk voor het huis. Nou ken en vertrouw ik jullie allemaal, maar ga niet op eigen gelegenheid allerlei kamers in als de deur dicht zit en hou het een beetje rustig. Vorige keer ging dit echter ook prima, dus ik ga ervan uit dat het dit keer ook prima gaat.

Daarnaast geldt ook voor deze keer weer dat godslastering en al te ernstige scheldwoorden niet op prijs worden gesteld ivm de aanwezigheid van gelovige mensen. Unlike veel andere onzin die in deze thread staat, is dit geen grap! Iedereen die zich niet in kan houden, trap ik er dan ook uit.

P.S.: Ik vind de poster toch wel weer een meesterwerk van jewelste en een hoogtepunt in mijn artistieke carrière. Zeg allemaal even hoe cool je hem vindt. Oh, en sorry Marc, ik had geen ander hoofd meer voor je, maar we willen je toch ook niet weglaten ;)
 

A-D

Smash Journeyman
Joined
Oct 2, 2006
Messages
456
Location
Netherlands
Mijn God, Deze Thread Is Goud* :|

*lacht zich dood om faab& marc
En zie ik t goed en is Sauron's oog Amsah's Oog :D ??ROFL

Die foto is PLatina :D
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Dit gaat ownen.

Waarom staan bijvoorbeeld Capt. mccloud, Biscuit, Fire, Savior, Cypher er niet op en iemand als Trained Noob wel? No offense natuurlijk tegen My, ben gewoon benieuwd naar de reden...
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Ik kom Utto ^___^ Eindelijk een keer een Ushost die ik niet ga missen. Nu nog vrij vragen van werk.
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
ik heb vreselijk gelachen echt het blijft mij verbazen hoe frikking goed eht hoofd van ivo op die van frodo past XD

jammer dadt ik er niet bij kan zijn
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
Zeta zeta zeta zeta zeta *hints*
Ik geloof er niets van! Maar als je weer met mijn zusje teamt, zet ik hem gelijk op de lijst ;) Binnenkort ga ik trouwens een shirt bij je bestellen. Er moet opstaan: "PC Chris > Mew2King = Duidelijk"

@ Jeffrey: De voornaamste reden dat mensen niet op deze lijst staan is dat ik ze simpelweg niet echt ken. Iedereen die op deze lijst staat ken ik redelijk tot heel goed, met uitzondering misschien van Prince Shadow (maar hij nam vorige keer Adam's TV mee in de auto, dus hij ownt). My ken ik ondertussen wel enigszins en ik vind hem tof, dus hij staat op de lijst. De mensen die jij noemt zijn echter wel de mensen aan wie ik denk mochten er veel afzeggingen zijn (en dat zal wel), dus de kans dat bijvoorbeeld McCloud en Biscuit alsnog kunnen komen is vrij groot. Daarnaast zet ik vrij makkelijk mensen op de lijst die ik in eerste instantie wel uit wou nodigen, maar die ik er toch niet op heb gezet omdat ik denk dat ze geen zin meer hebben (denk bijvoorbeeld aan Thomaz, Zeta, TiRune, Crash & Burn, Player Pink etc.). Als één van deze mensen dus nog wil komen, zet ik die eerst op de lijst.

Edit: 250e post...in 4,5 jaar.
 

beunhaas

Smash Journeyman
Joined
Sep 3, 2005
Messages
336
Location
The Netherlands
aiii, ik had graag hierheen gekomen maar de datum komt zeer slecht uit Volgende keer dan maar.

Grz

EDIT: Ik zie dat ik niet uitgenodigd was dus maakt zowiezo niet uit lol :p
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
aiii, ik had graag hierheen gekomen maar de datum komt zeer slecht uit Volgende keer dan maar.

Grz

EDIT: Ik zie dat ik niet uitgenodigd was dus maakt zowiezo niet uit lol :p
Ik hoorde van allerlei kanten dat je gestopt was. Hoe zit dat?

@ Dave: Zoek even snel uit dan, ik kan de datum nu nog wel veranderen (liever niet though). We willen Geit natuurlijk niet alleen met de trein sturen :p

Oh, en voor al die mensen die ik niet ken, maar die wel graag willen komen: ik ga er op dit moment niet van uit dat er plaats voor jullie is en ik maak dan ook vooralsnog geen reservelijst. Sowieso is de kans dat je een invite krijgt nogal klein als je of mij of GOAT niet kent. Ik weet dat jullie willen komen en mocht er ruimte zijn, dan horen jullie dat vanzelf.
 

Ryuker

Smash Lord
Joined
Sep 16, 2003
Messages
1,520
Location
The Hague , Netherlands
Als je voor dave dan toch overweegt het te verschuiven wou ik ok ff doorgeven dat een week later mij ook beter uitkomt. Kmoet in de avond om uiterlijk half 9 bij mijn zusjes verjaardag zijn dus kzou anders niet het hele toernooi kunnen blijven. Welke dagen zijn nog meer een optie?
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
Als je voor dave dan toch overweegt het te verschuiven wou ik ok ff doorgeven dat een week later mij ook beter uitkomt. Kmoet in de avond om uiterlijk half 9 bij mijn zusjes verjaardag zijn dus kzou anders niet het hele toernooi kunnen blijven. Welke dagen zijn nog meer een optie?
In principe de paar zaterdagen daarna, dus 15 september, 22 september en 29 september. Weet niet zeker of dat met m'n ouders uitkomt though.
 

Rinda

Smash Cadet
Joined
Aug 26, 2006
Messages
28
Location
Apeldoorn, the Netherlands
Zeta zeta zeta zeta zeta *hints*
Amsah, wat is dit? Hoor ik dat goed? Wil je me niet meer?! Ben ik niet goed genoeg voor je!? (dat is dus wel duidelijk.)
Nou, als ik niet met jou kan teamen, nou, nou, dan kom ik niet hoor!

Ik moet toch op de een of andere manier mijn entreegeld terug zien te winnen...
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
Oke, tijd voor de dagelijkse Ushost 3 update. De update van vandaag is een nieuw personage dat op Ushost 3 aanwezig zal zijn.


Ja ja, we hebben hem alweer een tijdje niet gezien, maar hij komt zowaar weer een keer opdagen. Te goed natuurlijk! Old skool ftw.

Jullie kunnen nu trouwens ook beginnen met confirmen. Liefst zo snel mogelijk. Wie 48 uur van tevoren nog niet heeft geconfirmed, verliest zijn plek. Ik zal binnenkort ook nog wat andere dingetjes updaten.
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Utto: Die update is te goed. ^^ Remen en ik confirmen.

Faab: Vieze Vuile Flikker Flaker Faab
 
Top Bottom