View Full Version : Need dutch help
zeldasword
06-13-2006, 11:03 AM
Hey iedereen,
Ik ben een nederlander en een noob in SSBM
Ik wil graag beter worden dus ging ik naar een toernooitje en de beste die daar waren zeiden dat ik hier moest zijn. Ik heb wat dingen geprobeerd maar veel dingen lukt me niet omdat ik niet goed alles begrijp wat er in het engels staat. Dus, kan iemand me hier helpen en wat basistrukjes uitleggen zodat ik daarop kan oefenen en dan nieuwe trukjes vraag.
Ik speel met sheik
Alvast heel erg bedankt!
Nihonjin
06-13-2006, 11:12 AM
Als je zegt waar je woont kun je een keer afspreken met iemand...via internet uitleggen hoe dit spel moet is nogal lastig ^_^
zeldasword
06-13-2006, 12:07 PM
Ik woon in Leiden
Ryuker
06-13-2006, 12:10 PM
Leiden >.> Dan is het tijd om met thomaz met de Z aftespreken ^^. Die weet genoeg over techniques dus als je daar moeite mee hebt kan je hem dat zo vragen ^^. Hij hunkert altijd naar smash zeker als het in eigen stad is.
Thomaz
06-13-2006, 12:21 PM
lolhi.
<___<
>___>
zeldasword
06-13-2006, 12:30 PM
Thomaz ik heb je toegevoegd
Thomas hunkert ook naar onschuldige kleine jongetjes, maar dat terzijde.:)
Thomaz
06-13-2006, 12:50 PM
In jouw dromen misschien.
Ik zag er nog een film over nvd'er
zeldasword
06-13-2006, 02:17 PM
okay......
Nihonjin
06-13-2006, 05:25 PM
Komt er eindelijk een nieuwe smasher moet Marc em weer vreemde ged8en bezorgen -_-'
Weer eens wat anders dan een uitdaging voor een one-handed money match. =p
ivootjes(nr18)
06-13-2006, 05:39 PM
Ah, ik heb inderdaad wat mensen naar smashboards verwezen afgelopen zondag :p
Jeffz0r
06-13-2006, 05:46 PM
Niet zaterdag? :p
NGKrush
06-13-2006, 06:22 PM
hoi iedereen, ik wil zeldaswords thread niet kapen maar ik wou even zeggen dat ik de afgelopen tijd veel heb gespeelt (tegen de cpu, dus dat stelt niet veel voor, maarja, je moet ergens beginnen toch) en
me ook wil aanmelden voor een oefensessie. ik heb geen moeite om te reizen, dus als er ergens plek is, let me know :)
back to you zeldasword!
Pikapower
06-13-2006, 06:30 PM
BTW Thomaz leeft in een camper :O
Jeffz0r
06-13-2006, 06:41 PM
hoi iedereen, ik wil zeldaswords thread niet kapen maar ik wou even zeggen dat ik de afgelopen tijd veel heb gespeelt (tegen de cpu, dus dat stelt niet veel voor, maarja, je moet ergens beginnen toch) en
me ook wil aanmelden voor een oefensessie. ik heb geen moeite om te reizen, dus als er ergens plek is, let me know :)
back to you zeldasword!
Ik woon in Den Bosch, half uurtje maar met de trein vanaf Utrecht. Amsah (Nihonjin) woont in Amsterdam, das denk ik nog wel dichterbij voor je :)
NGKrush
06-13-2006, 07:00 PM
denbosch is cool(adam ook hoor!). mij maakt het in principe niet uit, ik wil graag leren en spelen dus als je een datum noemt kan ik kijken of ik tijd heb (ik kan meestal de hele week behalve maandag en vrijdag eigenlijk). ik ben allang blij als iemand het lang genoeg het met me uit kan houden dat ik beter kan worden :)
Jeffz0r
06-14-2006, 06:10 AM
iig niet deze week of volgende week, want volgende week heb ik toetsweek.
ik kan opzich elke dag, gewoon trein nemen naar amsterdam en dan de bus naar zaandam :p
en let niet op mn postcount ^^
Jeffz0r
06-14-2006, 08:34 AM
Goh maar 1 post, je bent vast een n00b :p
^_^
shadowhunter
06-14-2006, 08:39 AM
tsjone jonge wat een noob zeg, jij hebt 500+ posts :o dan ben je zeker wel heel erg goed he ^^
Jeffz0r
06-14-2006, 09:00 AM
Ja man ik ben fantastisch :psycho:
Pikapower
06-14-2006, 11:16 AM
FaaB >>> Jeffz0r kijk mar naar results :P
Player Pink
06-14-2006, 12:11 PM
Ik bewijs het maar weer... nog geen eens 100 posts en toch bij de top van NL :D
.... naja de top 20 maar toch de top ;) I mean i got second in the low tier teams ^_^ Goat & me are almost unbeatable ^_^
zeldasword
06-14-2006, 12:55 PM
Ff wat vraagjes; hoe weet je hoeveelste iemand van nederland is en wat betekend tier?
Nihonjin
06-14-2006, 01:34 PM
De top van NL word bepaald door plaatsing op toernooitjes...
Je kunt wel zeggen "Maar niet heel nederland doet mee aan toernooitjes...dus je weet et niet zeker!"...
Fout...als mensen nog geen toernooitjes hebben gespeeld zijn ze op geen mogelijkheid goed genoeg voor top 15 ^_^
Er is geen lijst gemaakt ofzo...maar we weten wel ongeveer wie top 15 is.
Tier = Rang/Klasse
juist, op het laatste toernooi ben ik 5e geworden. dus zo een erge noob ben ik ook weer niet, kom dus ff langs :chuckle:
Edit: wat je ook doet, ga niet naar nihonjin. dat is niet zo goed voor je zelfvertrouwen :laugh:
Pikapower
06-14-2006, 04:58 PM
ik zit net in de top 50 :O
Jeffz0r
06-14-2006, 05:15 PM
.... naja de top 20 maar toch de top ;) I mean i got second in the low tier teams ^_^ Goat & me are almost unbeatable ^_^
Hmmm, top 20, dat zal denk ik net kiele kiele zijn hoor denk ik...
Lol @ goat btw XD
Nihonjin
06-14-2006, 06:56 PM
Ik kan niet eens 20 nederlandse smashers opnoemen -_-'
*suggests we make a top 15 list*
Jeffz0r
06-14-2006, 07:17 PM
Geloof me daar zit je zo aan.
Piisuke
06-14-2006, 07:22 PM
Hey iedereen,
Ik ben een nederlander en een noob in SSBM
Ik wil graag beter worden dus ging ik naar een toernooitje en de beste die daar waren zeiden dat ik hier moest zijn. Ik heb wat dingen geprobeerd maar veel dingen lukt me niet omdat ik niet goed alles begrijp wat er in het engels staat. Dus, kan iemand me hier helpen en wat basistrukjes uitleggen zodat ik daarop kan oefenen en dan nieuwe trukjes vraag.
Ik speel met sheik
Alvast heel erg bedankt!
Thomas is hier je best keus, maar pas op, hij eet kinderen. Ik woon in Gouda, dus als je wilt dan kan ik ook wel eens helpen.
back to you zeldasword!
Je kan ook naar Gouda reizen, kan ik je ook wel wat dingen uitleggen. Ik ben niet owned of zo, ik speel het ook allang niet meer serieus, maar ik kan je wel dingen laten zien.
tsjone jonge wat een noob zeg, jij hebt 500+ posts :o dan ben je zeker wel heel erg goed he ^^
Faab, hij spamt toch alleen maar xD
Jij verloor van Ryuker en Thomas, hahahaha no0b =P. Nu diss ik 3 personen tegelijk, wo0t for skills xD
Ik kan niet eens 20 nederlandse smashers opnoemen -_-'
*suggests we make a top 15 list*
Je wilt gewoon horen dat jij nummer 1 bent <_<
NGKrush
06-14-2006, 07:36 PM
cool, nu weet ik niet precies wie met wie ik iets moet afspreken zonder een andere af te wijzen zodat hij/zij me niet meer aardig vind en niet meer tegen me wil spelen ;)
gouda lijkt me in principe wel een goed plan omdat dat het dichtsbij ligt. piisuke, heb je misschien volgende week woensdag of donderdag tijd?
@faab: ik probeer eerst even met piisuke af te spreken, misschien laat hij me zien hoe slecht ik eigenlijk wel ben en durf ik niet bij je op bezoek, nav daarvan zal ik wel contact met je opnemen,
@jeffz0r, laat me weten als je weer wat tijd heb, hoe meer ik tegen mensen speel hoe eerder ik het spel door ga krijgen! het lijkt me leuk om een keer mee te doen met zo'n toernooi, jullie klinken allemaal erg enthausiast daarover
ik voel me nu toch best wel schuldig zeldaswords topic te hebben gekaapt, mijn excuses!
als iamdn me wil helpen via msn: ngkrush[bij]hotmail[punt]com
ik zit net in de top 50 :O
lol ik net niet dan :P
En rofl @ jeffzor, player pink is top 16 alleen al door zn username. Als we op username kijken is jeffzor natuurlijk botom tier lolol J/k.
Nihonjin
06-14-2006, 08:36 PM
Je wilt gewoon horen dat jij nummer 1 bent <_<
Als je dat denkt dan ken je me echt niet.
Trying: Jigglypuff, Ganandorf, Ness zozo dat zag ik toch ff staan he.
als je ganondorf probeert ben ik zeker de persoon om naar toe te gaan.
voor jigglypuff en ness moet je naar ,,, wie kan er eigenlijk jigglypuff en ness spelen in nederland -_-
Thomaz
06-15-2006, 02:27 AM
Thomas is hier je best keus, maar pas op, hij eet kinderen.
Kijk maar uit of ik eet zondag je vriendin op. >___>
Crash & Burn en ik spelen veel met Ness, Dave geloof ik ook en Thomaz want die speelt met alle characters :O
Tirune is goed met Jigglypuff
Jeffz0r
06-15-2006, 05:43 AM
Ik speel ook Jigglypuff :)
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.