PDA

View Full Version : Ushost 2 - Results Are Up (Dutch)

Pages : [1] 2 3 4

Utto
06-11-2006, 03:19 PM
Results:

1st: GOAT
2nd: Amsah
3rd: Dave
4th: Remen
5th: Utto
5th: Nnja
7th: Ivo
7th: Reffie
9th: TiRune
9th: Menno
9th: Vincent
9th: Rens
13th: Linkje
13th: Player Pink
13th: Joost

Teams:

1st: Amsah & Nnja
2nd: Dave & Goat
3rd: Remen & Reffie
4th: TiRune & Rens
5th: Utto & Linkje
5th: Player Pink & Vincent

This thread is about a small Dutch tournament and is probably not interesting for foreign SSBM players. If you're a foreigner and you are interested in going to a Dutch tournament, I suggest you check out the "Survival of the Fittest" or "The New Order" tournament, you can find their threads in the "International Community" board. With that being said, the rest of this thread will be in Dutch.

Goed, als opvolger van het befaamde Ushost organiseer ik ook deze zomer weer een toernooi, niet geheel onverwachts getiteld Ushost 2.

Datum: 10 augustus 2006
Plaats: Apeldoorn, mijn huis.
Tijd: 12:00

Wie om een of andere reden contact met mij wil opnemen kan dat doen via PM. Als je mijn e-mail, mobiele nummer, of het adres van mijn huis wilt hebben, stuur dan ook even een PM. Wie mijn oude mobiele nummer nog heeft kan dat verwijderen, die is namelijk niet meer van mij.

Vervoer

Apeldoorn is vanuit Utrecht prima bereikbaar met de trein. We nemen vanaf het station de bus naar mijn huis, waar het toernooi gehouden wordt. We nemen de bus van 11:16, dus het handigste is om de trein vanuit Utrecht/Amersfoort te nemen die om 11:05 in Apeldoorn aankomt. Wie een andere trein wil nemen is daar natuurlijk vrij in, maar zorg dan dat je in ieder geval voor 11:10 op station Apeldoorn bent. Station Apeldoorn is niet groot, dus als je gewoon op het perron wacht vinden we elkaar wel. Neem verder E 1,- mee voor de bus, voor 1 euro koop je namelijk een retourtje binnen elke plek in Apeldoorn.

Eten & Drinken

Zorg ik niet voor, neem dus zelf mee. Er zitten een supermarkt en een snackbar op vijf minuten lopen hier vandaan. Na 20:00 worden er licht alchoholische dranken geschonken aan mensen die 16 jaar of ouder zijn, maar alleen op vertoon van een geldig legitimatiebewijs.

Geld inleg

Ik hanteer vanzelfsprekend geen entreekosten. De inleg voor singles is E5,-. Mocht er eventueel een team- of low tier toernooi komen, dan is de entree daarvoor respectievelijk E10,- (per team) en E1,-.

Verdeling van het geld:

1e plaats: 50%
2e plaats: 30%
3e plaats: 20%

Ik vind het niet echt nodig om voor een klein toernooitje als deze hoge prijzen te hanteren. Ik beschouw dit toernooi meer als een "get together" dan een competitief toernooi en dat moet niet te veel kosten. Er zijn al genoeg dure toernooien op dit moment.

Ruleset

Het systeem werkt met een aantal pouls, waarna een DE-bracket volgt. De precieze pouls zal ik een paar dagen voor het toernooi, of op het toernooi zelf maken.

Als je dit leest en je weet verder niet welke ruleset er tegenwoordig normaliter op toernooien gebruikt wordt, dan ben je waarschijnlijk ook niet uitgenodigd. Standaard ruleset dus, zoek maar een ander topic op als je de regels graag nog een keer door wilt lezen. Bepaalde discussiepunten mogen in dit topic natuurlijk altijd aan de kaak gesteld worden.

Voor dit toernooi worden trouwens de nieuwe, nog te specificieren stage-regels gebruikt.

TV's & Cubes

Heb ik waarschijnlijk wel genoeg van. Mijn huis is niet groot, dus ik heb er ook niet zo veel nodig (dat betekent trouwens ook dat je lang niet altijd zal kunnen spelen, en zeker niet vriendschappelijk). Als er een of twee mensen de mogelijkheid hebben om een tv mee te nemen, zou dat fijn zijn, op de JVC in onze woonkamer wil je echt niet spelen. Als een paar mensen hun cube + smash meenemen als voorzorgsmaatregel komt het zeker goed (vorige keer hadden we bijna een SSBM-disc te weinig, gelukkig dat Ryuker oplettend is).

Overig

Dit heb ik de vorige keer ook al aangegeven, maar ik geef het nog maar een keer aan just in case. Ik ben die dag alleen thuis en ben dus verantwoordelijk voor het huis. Nou ken en vertrouw ik jullie allemaal, maar ga niet op eigen gelegenheid allerlei kamers in als de deur dicht zit en hou het een beetje rustig. Vorige keer ging dit echter ook prima, dus ik ga ervan uit dat het dit keer ook prima gaat.

Piisuke
06-11-2006, 03:22 PM
interesse wel, of ik kan, dat weet ik nog niet, dan zou ik moeten kijken op welke dag het valt.

Kirby Squad
06-11-2006, 03:27 PM
yup ushost 1 was inderdaad erg gezellig ^^ en nog goede plekken gehaald toen ook :p

Ik en de almere crew zijn blij met ushost 2 :p als we in aanstelling staan dan ;)

ivootjes(nr18)
06-11-2006, 03:32 PM
Net als bij Ushost zal ik ook nu weer aanwezig zijn. :chuckle:

Edit: Doe reffie en rens dan ook maar op de lijst als ze zin hebben om te komen

Jeffz0r
06-11-2006, 03:33 PM
Als je zorgt voor een betere tv dan vorige keer, dan is er vast interesse genoeg :p

Kirby Squad
06-11-2006, 03:59 PM
ik vind eigenlijk die kleine tournooitjes thuis hun charme wel hebben ^^

beunhaas
06-11-2006, 06:28 PM
Ik vond Ushost 1 ook wel cool ondanks dat k me niet lekker voelde. Ik heb zeker interesse. Maar jij moet zeggen hoe graag jij wilt dat ik kom :p

shoe
06-11-2006, 06:34 PM
Als je wilt dat ik kom dan verplaats ik me graag uit het Limburgs heuvelland, als je het leuk vind als de rest van de soft G-unit komt zal ik ze vragen te overwegen ook hun berggrot te verlaten. Graag wel snel een datum, want ik moet volgend weekend op mijn werk overleggen welke dagen ik kan komen werken.

(Prince) Shadow
06-12-2006, 09:34 AM
en 1 of 2 weken daarna mijn toernooi :p
mss kan ik ook wel naar ushost2 komen. nog een beetje checken of ik niets over het hoofd heb gezien voor the new order tournament ;)

en een goede oefening natuurlijk!

UchihaJP
06-12-2006, 11:03 AM
ik wil komen!
let me come!
**** it harder ****!

Nihonjin
06-12-2006, 11:40 AM
Ik miste Ushost 1 wegens griep ;_;....Hier wil ik wel bij zijn ^_^

Kirby Squad
06-12-2006, 12:13 PM
no johns :p

Jeffz0r
06-12-2006, 12:38 PM
Ik miste Ushost 1 wegens griep ;_;....Hier wil ik wel bij zijn ^_^
Was toch omdat je op de reservelijst stond?

Utto
06-12-2006, 12:39 PM
Tof om te zien dat er zoveel interesse is. Toernooitjes bij mensen thuis zijn inderdaad erg tof. De datum die ik voorstel is donderdag 10 augustus, dat komt mij het beste uit. Zeg even wat jullie daar van vinden.

Daarnaast heb ik een (nog niet helemaal definitieve) lijst gemaakt van mensen waarvan ik graag wil dat ze komen:

- Utto
- Joost
- Vincent
- Erik
- Menno (dat is Niou, speciaal voor Ivo)
- Kirby Squad
- GOAT
- Linkje
- TiRune
- Reffie
- Ivo
- Rens
- Marc
- Remen
- Nihonjin
- Zeta
- Nnja
- Piisuke
- Ryuker
- MrSilver
- Jeffz0r

De mensen die helemaal boven aan de lijst staan, kennen de meeste waarschijnlijk niet, maar zijn vrienden van mij uit Apeldoorn. Het is nog niet zeker dat ze allemaal komen, dus daar wordt misschien nog wat aan veranderd. Dit zijn al 21 mensen en dat is al best veel, maar ik zal nog even een schatting maken van hoeveel mensen er ongeveer in mijn huis kunnen als ik wat schuif. Er zijn namelijk nog een aantal andere mensen die ik erg graag wil uitnodigen, maar waarvan ik nu gewoon echt nog niet zeker weet of het past. Dat zijn:

- Shadowhunter
- Shoe
- Johnnyboy
- Thomaz
- Crash _ Burn
- Beunhaas
- NGCXX
- Fornbidelity.com
- UchihaJP
- De hele "Soft G-Unit"
- De hele "New Order" - crew

Het mag duidelijk zijn dat naarmate we lager op de lijst komen ik de mensen steeds minder goed begin te kennen. Voel je niet beledigd als je er niet op staat, ik zal ongetwijfeld iemand vergeten zijn, maar ik ben nou eenmaal niet heel actief en ken veel mensen alleen heel vaag van naam. Wil je op de lijst, laat je dan horen. Uiteindelijk zullen de meeste mensen die interesse hebben toch wel kunnen komen, omdat de ervaring leert dat veel mensen op het laatst pas afzeggen.

Jeffz0r
06-12-2006, 12:53 PM
Hmmm, zou het niet op zondag 13 augustus kunnen? Ik ben 4 t/m 11 augustus op vakantie >_>

Sparkie009
06-12-2006, 12:57 PM
Utto zegt dat 't hem als organisator het best uitkomt op de twaalfde. Dan moet jij niet als enige vragen of die datum verzet kan worden. Dan komt ie de organisator namelijk niet meer het beste uit. Als jij 's 'n keertje ergens niet bij kunt zijn is dat helemaal niet erg, want we miseen allemaal wel 's iets.

Utto
06-12-2006, 01:03 PM
Hmmm, zou het niet op zondag 13 augustus kunnen? Ik ben 4 t/m 11 augustus op vakantie >_>

Sorry, maar dan zijn mijn ouders al weer terug. Zoals Sparkie ook al zei, kan ik niet omwille een persoon moeilijke data proberen te regelen. Zelfs niet als het diegene is die momenteel het record aaneengesloten toernooideelnames heeft (tenminste, ik geloof dat dat zo is).

Thomaz
06-12-2006, 01:05 PM
Ik wil wel komen, maar ik mag niet geloof ik. ;___;

Jeffz0r
06-12-2006, 01:07 PM
Dude, Sparkie, niet zo aggressief o_0

Anyway, zou goed kunnen dat ik dat record heb ja, weet ik eigenlijk zelfs wel zeker. Laatst die ik mistte was (toen was ik net begonnen met toernooien bezoek), LT6 in december 2004. DT10 mistte ik nog de eerste dag van waarop teams en crews waren. Sindsdien ben ik naar elk toernooi geweest in Nederland :p

@Thomaz: je mag niet... dat heb ik nog nooit van je gehoord, is dat nieuw ofzo? :S
Of staat Linkje ingelogd op jouw account? :p

Thomaz
06-12-2006, 01:25 PM
Ik bedoel dat ik in principe niet kan komen omdat er al andere mensen uit zijn genodigd. :P

Ryuker
06-12-2006, 01:43 PM
Nee we haten jou man wat doe je hier nog >.>
( je vertrouwen is weer verbijsterend hoog XD)

bornfidelity.com
06-12-2006, 02:07 PM
Woow meer toernooien yay yay yay ^^

Je hebt wel een punt dat ik bijster weinig tegen jou gespeeld heb. Maar geef me een kans om daar verandering in te brengen en laat me gelijk de ATM crew meenemen :P

kleine toernooitjes ftw. gaat er ook goedkope cola zijn zoals op ATM1? ^_~

Linkje
06-12-2006, 02:39 PM
Dude, Sparkie, niet zo aggressief o_0

Anyway, zou goed kunnen dat ik dat record heb ja, weet ik eigenlijk zelfs wel zeker. Laatst die ik mistte was (toen was ik net begonnen met toernooien bezoek), LT6 in december 2004. DT10 mistte ik nog de eerste dag van waarop teams en crews waren. Sindsdien ben ik naar elk toernooi geweest in Nederland :p

@Thomaz: je mag niet... dat heb ik nog nooit van je gehoord, is dat nieuw ofzo? :S
Of staat Linkje ingelogd op jouw account? :p

Die......

Hey man die Utto ik denk dat wij uber133t73 pro's (de almeerders :p) wel komen weet niet cker met goat though en of die gek van een tirune dit checkt iig ik en dave zijn van de partij!!!! hoop ik

Kirby Squad
06-12-2006, 03:19 PM
goat kan wel komen, hij gaat pas 20 augustus de boot op...dan ben ik em 6 maanden kwijt weeeeeeeheeeeeeeeeeee ;__;

(Prince) Shadow
06-13-2006, 05:35 AM
ik denk dat ik mijn toernooi doe op 19-20 of de week daarna.
en over die signup; ik melde alleen mezelf aan. ik weet hun vakantie plannen niet en aangezien je niet veel plek heb...

thank you for noticing this notice. it will will be notited you noticed this notice

Pikapower
06-13-2006, 08:56 AM
<3 Utto ^^

Linkje
06-13-2006, 03:00 PM
goat kan wel komen, hij gaat pas 20 augustus de boot op...dan ben ik em 6 maanden kwijt weeeeeeeheeeeeeeeeeee ;__;

alleen jij cker egoist o ja matthijs ik ga binnenkort chocolade bavarois maken.:p

Marc
06-13-2006, 03:06 PM
Hey Utto. ^^

Bedankt voor de uitnodiging, maar ik ben op vakantie dan. Remen kan in principe wel. Succes ermee. =]

Jeffz0r
06-13-2006, 05:25 PM
Lol, eerste keer voor zover ik weet, dat Remen er wel is en jij niet :p

Marc
06-13-2006, 05:39 PM
Ik ben ook niet naar de eerste NT geweest en Remen wel (ik had geen zin).

Ryuker
06-13-2006, 05:44 PM
Om maar te zwijgen over de eerste xtc XD

ivootjes(nr18)
06-13-2006, 05:45 PM
Dat was vlak nadat dave het had uitgemaakt... Toen was marc nogal verdrietig...

Anyway, GOAT, je gaat dus 6 maanden weg? :urg: Ik denk dat alle smashers je gaan missen
En vooral die vieze marth van je :p j/k

Jeffz0r
06-13-2006, 05:47 PM
NT's? Nooit van gehoord, voor mijn tijd I guess :p

Marc
06-13-2006, 05:49 PM
Oh ja, de eerste XTC...

NT = Netherlands Tournament, georganiseerd door Jody. Er zijn er twee van geweest.

Jeffz0r
06-13-2006, 05:50 PM
Jody als toernooi-organisator? OMFG _O-

Marc
06-13-2006, 11:11 PM
MrSilver hostte het in de praktijk. :x

shoe
06-14-2006, 06:35 AM
Net zon originele naam als dt

Kirby Squad
06-14-2006, 06:49 AM
tja ze kunnen niet allemaal zo'n originele naam hebben als de mijne he :p