PDA

View Full Version : Dutchies interested in going to RoS3 (Sweden): Look here!

Pages : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Marc
05-03-2006, 03:56 PM
Since Helios finally has a venue and the date is (pretty much) set for 4-7 July, this is a good time to get things organised. This topic is created to see who is interested in going (which will also help other people decide, like myself) and where to get cheap tickets. It’s still two months away, but time flies, especially since some of us, myself included, have exams coming up. I am very interested, but I will need some of my buddies there to make things more fun.;)

I’ll make a list of people interested below. Although I’ve already spoken with quite some people, I’ll start this list from scratch. Post here or contact me if you are interested and actually quite able to make it (no point in posting if there’s only a 1% chance of you going).

Another issue I’d like to address is that of regional crews. Although strategizing here would be stupid (the foreigners aren’t that retarded), this is a good place for stuff like choosing a captain and deciding who’s gonna be on the team. As for the role of captain, I’d be willing to do it, but I’m satisfied as long as I can have a say in the strategy. I do have opinions about other possible captains and who should be on the team, but let’s see who is actually going first...

Anyway, the list:
1. Marc - BOOKED
2. Jeffz0r - BOOKED
3. Dave - BOOKED
4. Goat - BOOKED
5. Rens - BOOKED
6. Nihonjin - BOOKED
7. Nnja - BOOKED
8.TiRune - BOOKED
9. Shadowhunter - BOOKED
10. Ryuker - BOOKED
11. MrSilver?

Jeffz0r
05-03-2006, 03:59 PM
Goeie topic. Kdenk dat et trouwens wel in het Nederlands had gemogen hoor, het gaat immers om de Dutchies :p
Ik ben iig wel geinteresseerd ^_^

Kirby Squad
05-03-2006, 04:26 PM
Ik en Goat komen ook, hopelijk komt alles goed uit met school, propedeuse enz en voor goat ook

rensie nr1
05-03-2006, 04:30 PM
Ik ben ook geinttereseerd. En aangezien we vakantie hebben, kunnen we misschien gewoon een week gaan kampere of in een bungalow ofzo met ze alle:D. (zonder die vieze buitelanders dan he)

Marc
05-03-2006, 04:31 PM
Yay! <3

Jeffz0r, had gekund, maar zo kan het ook. Volgen Helios enz het tenminste nog. ;p

Marc
05-03-2006, 04:31 PM
Rens is meteen voor rassenscheiding. ;p

beunhaas
05-03-2006, 04:32 PM
Lijkt me wel vet ^^ Wil ook graag heen. Maar moet nog ff kijken of ik iets met school kan regelen want volgens mij heb ik dan geen vakantie.

Money isn't a problem

Nihonjin
05-03-2006, 04:45 PM
If school allows it, I'll definatly be there...
*votes Dave as captain O_O*

Kirby Squad
05-03-2006, 04:45 PM
nee nee ik vind rens zijn idee eigenlijk wel fecking pro daar ben ik voor rens ^^

yeah Dave for President :p

@ Amsah je sig is grappig die 4 sheiks achter elkaar ^^ kewl

Marc
05-03-2006, 04:49 PM
1. Dave zie ik ook als mogelijke captain, of MrSilver. Een soort driemanschap tussen hem, Silver en mij kan ook, aangezien dat het sowieso wel zal worden in de praktijk (mits Silver gaat).

2. Het idee van Rens is wel goed, maar het levert wel extra kosten op (ipv gratis housing). Ook zal iemand die bungalow of wat dan ook moeten regelen, wie? :P

Kirby Squad
05-03-2006, 04:52 PM
de teamcaptain :p

Marc
05-03-2006, 04:55 PM
Dan ben ik wel co-captain. =X

Kirby Squad
05-03-2006, 05:00 PM
komt wel wat bij kijken idd.. eerst zeker weten wie er mee gaan en daar zin in hebben.. sowieso dus al goat ik en rens en dan kosten verdelen, kijken tot wanneer iedereen wilt blijven en kan blijven, want stel dat ik en goat de dag na het tournooi al weg gaan en rens twee dagen erna komt het in de knoop misschien... Aangezien ik roosje regel ben kan ik het wel proberen te zoeken en regelen.. en dan post ik hier wel regelmatig wat ik allemaal gevonden heb.. maar eerst kijken wie er allemaal zeker gaan en van wanneer tot wanneer

Marc
05-03-2006, 05:02 PM
Mjah, het is goed om het in gedachten te houden en vast rond te kijken. Over een paar dagen zal ook wel ongeveer duidelijk zijn wie wel en niet gaan.

reffie2
05-03-2006, 05:11 PM
Team kapitein? Hmm, die gene moet wel weten wat zijn crew leden kunnen en goed voorspellen wie het beste is tegen wie. We kunnen ook meerdere kapiteinen doen of een democratie houden :P

Dave en matt kunnen wel toernooien organiseren maar wie zegt dan dat ze gelijk kapitein moeten worden? Ik zie geen verband. Niet lullig bedoeld, zij ownen allebei keihard.
Ik meld me ook aan voor kapitein.

Die bungalow is wel wat moeilijker te regelen maar als het goed gaat dan is het wel beter dan tussen die stinkende zweden te slapen. Ik wil ook wel meehelpen met het regelen van een slaap plaats.

rensie nr1
05-03-2006, 05:24 PM
Het zijn wel wat extra kosten. Maar je kan het zien als een soort vakantie. Het is tenslotte zomervakantie. En we moeten dan natuurlijk wel allemaal tegelijk gaan. Ik moet zoiezo ook nog ff op school kijke tot wanneer ik toetsweek heb enzo. Maar ik denk dat het in de week is dat ik alleen maar rapport hoef te halen. Dat kan iemand anders ook wel ff doen.

Marc
05-03-2006, 05:27 PM
Ik ben in principe vanaf begin juni vrij, en ik ga pas begin augustus zelf op vakantie. Dus een extra weekje weg komt goed uit. =]

rensie nr1
05-03-2006, 05:47 PM
En we hebbe nog zat tijd om het allemaal te regelen.
Als we eerst is zorgen dat we binne 2 weken (eik eerder) weten wie er prcies mee gaan. Dan is het daarna niet zo moeilijk meer.

Jeffz0r
05-03-2006, 05:52 PM
Past het wel allemaal in 1 bungalow trouwens? XD

Oh btw, binnenkort ben ik dus naar LA en waarschijnlijk niet online, maar dat ik mee ga is eigenlijk wel al zeker hoor.
Vliegtickets is in ieder geval eerste prioriteit, aangezien die duurder worden naarmate je wacht. Dus laten we iig proberen allemaal dezelfde vlucht te nemen.

Marc
05-03-2006, 05:57 PM
Ik zou zeggen, we geven mensen nog een week de tijd om hier aan te geven of ze komen, en daarna zoeken ze het zelf maar uit.

beunhaas
05-03-2006, 06:20 PM
Ik stel voor dat Marc der Führer wordt

Marc
05-03-2006, 06:38 PM
Jij bent verzekerd van een IJzeren Kruis.:)

Kirby Squad
05-03-2006, 08:13 PM
Ik weet van aardig wat mensen waar ze sterk en zwak tegen zijn, maar ik hoef ook niet perse captain te worden, ik vind crews al vet genoeg om gewoon te spelen :p als ik maar enige inbreng heb ^^

ivootjes(nr18)
05-03-2006, 08:18 PM
Hmm, moeten jullie nou precies al die leuke dingen gaan doen als ik niet mee kan. Doe dan gewoon dat idee van die bungalow later in de zomervakantie en ga dan naar een leuk land zoals duitsland en ga in zweden maar tussen die zweden slapen ofzo

Nihonjin
05-03-2006, 08:33 PM
nee nee ik vind rens zijn idee eigenlijk wel fecking pro daar ben ik voor rens ^^

yeah Dave for President :p

@ Amsah je sig is grappig die 4 sheiks achter elkaar ^^ kewl

Hehe jammer genoeg past niet mn hele sig op teh forums ;_;

Anyway, I heb ff zitten denken, team captain moet iemand zijn met ervaring (buitenlandse ervaring)...
MrSilver = perfect
(En ik help em er wel bij, want ik ken opzich ook al die zweedse mensen en hun sterke en zwakke punten en zij zijn toch echt wel ons grootste probleem)

Maja, hoe stoer Dave ook is...MrSilver 4 Taichou (als hij gaat)..
Zo niet, stel ik voor dat iedereen met een beetje skills in de crew mee bepaald..(inplaats van 1 captain)

Ryuker
05-03-2006, 09:17 PM
Kweet nog nie of ik kan maar ik beveel silver wel aan aangezien hij de laatste keer op roofsm ook een goede captain was. Er was nog niks bepaalt maar hij begon er gelijk al professioneel aan de slag te gaan. Kmoet zien of ik hier geld en vrij voor kan krijgen en dat laatste maak ik me nog het meeste zorgen om ah well er is nog tijd.

Jeffz0r
05-04-2006, 03:20 AM
Lol, ik heb hier 2 maanden geleden al vrij voor gevraagd ^_^
Meteen toen ik er kwam werken en mijn vakanties opgaf :p

shoe
05-04-2006, 04:59 AM
Telt Limburger als Dutchie? Ik moet nog checken hoe ik met school zit aangezien ik nog kans maak op m'n propadeuse enzo, maar als het even kan wil ik wel meegaan. Bungalow sounds sweet, maar niet als het te veel extra gaat kosten.

Hmm, moeten jullie nou precies al die leuke dingen gaan doen als ik niet mee kan. Doe dan gewoon dat idee van die bungalow later in de zomervakantie en ga dan naar een leuk land zoals duitsland en ga in zweden maar tussen die zweden slapen ofzo

Lol Duitsland leuk land, kun je net zo goed bij mij op bezoek komen en dan met das Fahrad naar de Heimat gaan. Ik weet wel een paar richtige Deutsche vreetschuren met halve liters en worst en schnitzels enzo..

rensie nr1
05-04-2006, 05:41 AM
Later in de vakantie is iedereen weg enzo. Dat heeft geen zin. En tja als er teveel mensen zijn dan kiezen we wel een paar met wie we in de bugalowe gaan:P. (de rest mag vast wel een avondje op vistie komen orh)

beunhaas
05-04-2006, 06:24 AM
Klotuh, ik heb 17-7 pas vakantie :(

Maar ik kan wss wel vreij krijgen dus t is geen probleem

Thomaz
05-04-2006, 09:53 AM
Ik wil wel heel graag gaan, maar ik moet even kijken of dat, wat geld betreft, allemaal gaat lukken. ;(

En stel dat ik ga, no way dat ik in de crew wil. XD

bornfidelity.com
05-04-2006, 10:59 AM
like
als ik geld kan versieren, vind ik het goed. geen hollandse crew is compleet zonder suicidende bf ^____^

Sparkie009
05-04-2006, 11:09 AM
Heb je de eerste post niet gelezen, BF? Alleen de beste tien mogen in de crew spelen.

Marc
05-04-2006, 11:23 AM
Veel interesse. =]

De mensen die nog niet helemaal zeker zijn, het is handig om zo snel mogelijk te achterhalen of je kunt. Anders moet je misschien meer op eigen houtje richting Zweden.

Wat de crew betreft, op het moment hebben we waarschijnlijk meer dan tien mensen, dus een paar plaatsen staan niet helemaal vast. Misschien dat we dat met een round robin mini-toernooitje tussen die mensen moeten bepalen vantevoren? Mits het zo blijft natuurlijk. Het is natuurlijk wel het makkelijkst als mensen die van zichzelf weten dat ze niet zo geweldig zijn, een stapje terug doen, maar dat is misschien niet helemaal een reële verwachting. Ook van later zorg, me dunkt.

bornfidelity.com
05-04-2006, 11:31 AM
Heb je de eerste post niet gelezen, BF? Alleen de beste tien mogen in de crew spelen.

Ah joh. ik own ze allemaal.

...nee Marc is ga er niet vanuit dat ik in de crew kom als ik zo zie wie er verder komt :P

maar round robin klinkt leuk ^^

edit: sparkie, jij hebt geen recht van spreken. ik rapete je in die crewbattle bij mij thuis bij atm3 xD

Ryuker
05-04-2006, 12:54 PM
Zoals ken al een keer zei in hun crew thread for oc2. Als mensen meedoen aan dat mini toernooi besef dan wel dat crews veel meer druk op je legt. Denk je dat niet aan de te kunnen ook al vind je dat je goed kan smashen dan moet je er goed over nadenken of je mee doet aan dat mini toernooi. Crews is wat dat betreft heel anders dan singles. Ook moet je nagaan wat je denkt toetevoegen aan de crew. Het is dus niet alleen round robin spelen. Just my advice:).

ik trouwens naar prijzen gekeken en het goedkoops wat ik nu vind is van fly me voor 111 euro. http://web.flyme.com/en is hun site. Ryan air lijkt me niet zo slim want dat vraagt 1 keer overstappen en gezamelijk is het duurder dan fly me geloof.

Coen
05-04-2006, 01:00 PM
Ik ga waarschijnlijk wel. Zet me op de lijst.

TiRune
05-04-2006, 01:02 PM
Waarom sta ik niet op de lijst? :/

anyways ik ga ook, dusz ^O^

Piisuke
05-04-2006, 01:43 PM
Ik ben ook geïnteresseerd. Het is niet helemaal zeker of ik kom, omdat ik vrij moet krijgen van mn werk en ook geld hebben, maar ik zal mn best doen.

Kirby Squad
05-04-2006, 02:02 PM
bij flyme ligt het er ook aan tot wanneer en vanaf wanneer je komt en gaat.. dan schelen de prijzen namelijk heel veel, dus als we met een groep in een camping gaan zitten of weet ik veel waar is het wel leuk om allemaal even lang te blijven