ragnar0ck
08-25-2005, 03:43 PM
Oke mensen kheb nu eindelijk die topic gemaakt
en hier is ie ^^
het is op zondag 4 september in zoetermeer en er kunnen 32 mensen komen
- Zondag 4 sept om 12:00 bij het station Zoetermeer oost is denk ik wel te vinden via www.ns.nl) we zouden kunnen lopen want het is niet zo heel erg ver tenzij er natuurlijk luie mensen zijn die liever met de auto gaan dan kunnen we wel kijken maar er is daar geen goede plek om te parkeren
dan komen ik en een paar vrienden die ook mee doen jullie ophalen
(eventueel kan je ook naar het complex zelf komen het is op de Rokkeveenseweg 46 F
- de kosten zijn 7,50 en word als volgt verdeeld:
1ste plaats: 65 %
2de plaats: 20%
3de plaats: 10%
EDIT: ik heb station driemanspolder veranderd in centrum west
EDIT:
- low tier is 1 euro en word op de zelfde manier verdeeld.
(5% bemiddelings kosten) drinken kopen wij eten moet je zelf meenemen er is een snackbar in de buurt.
- als iedereen er is beginnen we met de pools (8 x 4) die ik een dag van te voren zal maken
-- Het low tier wordt een knock-out systeem, Double Elimination.
- Geen items
- 4 levens, 8 minuten stocktime. Als de tijd om is, wint degene met de meeste stock. Als het stock gelijk is wint degene met de minste procent. De Sudden Death geldt in dat geval dus niet! Als ook het procent gelijk is wordt de Sudden Death wel gespeeld.
- Best out of three, behalve voor de halve finales en finale, die zijn best out of five.
- De beste 2 van iedere poule gaan door naar de brackets.
- Eerste match van een set wordt een stage gespeeld waar allebij de spelers het mee eens zijn.
Worden ze het niet eens dan wordt de stage random. Alle verdere matches in een set mag de verliezer van de vorige match de stage kiezen. Hyrule Temple, Great Bay en Yoshi's Island N64 staan ten alle tijden uit. In random select staan de volgende 6 stages aan: Battlefield, Yoshi's Story, Fountain of Dreams, Pokémon Stadium, Final Destination en Dream Land N64.
- Alleen de verliezer mag van character wisselen.
- Peach bomber stalling is gebanned.
- Low Tier: brackets, double elimination, best out of 3, finale best out of 3/5
- het is de bedoeling dat we met 8 tv's gaan spelen en dus ook 8 cubes wat betekent dat ik nog 1 cube nodig heb met smash
voor nu was dat het ff ik zal nog kijken of ik dat adress ergens kan vinden XD
me pa wil ook nog ff dit lezen (hij is er niet dus ik zal nu de deelnemers lijst opzetten als het 100% kan dan zal ik approved 8er de titel zetten
deelnemers
1 Slayerlink
2 Joey
3 Ragnar0ck
4
5 H8me
6 bornfidelity.com
7 DaiTek
8
9 Mrsilver
10 Nihonjin
11 Zeta
12 Remen
13 Marc
14
15 Ninja
16 Johnyboy
17 Jeffzor
18
19 reffie2 <~~~~~~~~~~~
20
21 Thomaz
22
23 Ryuker
24 Shadowhunter
25 Crash&burn
26
27 Utto
28 Sparkie009
29 GOAT
30 Kirby_Squad
31
32 NGCXX
reserve
1
en hier is ie ^^
het is op zondag 4 september in zoetermeer en er kunnen 32 mensen komen
- Zondag 4 sept om 12:00 bij het station Zoetermeer oost is denk ik wel te vinden via www.ns.nl) we zouden kunnen lopen want het is niet zo heel erg ver tenzij er natuurlijk luie mensen zijn die liever met de auto gaan dan kunnen we wel kijken maar er is daar geen goede plek om te parkeren
dan komen ik en een paar vrienden die ook mee doen jullie ophalen
(eventueel kan je ook naar het complex zelf komen het is op de Rokkeveenseweg 46 F
- de kosten zijn 7,50 en word als volgt verdeeld:
1ste plaats: 65 %
2de plaats: 20%
3de plaats: 10%
EDIT: ik heb station driemanspolder veranderd in centrum west
EDIT:
- low tier is 1 euro en word op de zelfde manier verdeeld.
(5% bemiddelings kosten) drinken kopen wij eten moet je zelf meenemen er is een snackbar in de buurt.
- als iedereen er is beginnen we met de pools (8 x 4) die ik een dag van te voren zal maken
-- Het low tier wordt een knock-out systeem, Double Elimination.
- Geen items
- 4 levens, 8 minuten stocktime. Als de tijd om is, wint degene met de meeste stock. Als het stock gelijk is wint degene met de minste procent. De Sudden Death geldt in dat geval dus niet! Als ook het procent gelijk is wordt de Sudden Death wel gespeeld.
- Best out of three, behalve voor de halve finales en finale, die zijn best out of five.
- De beste 2 van iedere poule gaan door naar de brackets.
- Eerste match van een set wordt een stage gespeeld waar allebij de spelers het mee eens zijn.
Worden ze het niet eens dan wordt de stage random. Alle verdere matches in een set mag de verliezer van de vorige match de stage kiezen. Hyrule Temple, Great Bay en Yoshi's Island N64 staan ten alle tijden uit. In random select staan de volgende 6 stages aan: Battlefield, Yoshi's Story, Fountain of Dreams, Pokémon Stadium, Final Destination en Dream Land N64.
- Alleen de verliezer mag van character wisselen.
- Peach bomber stalling is gebanned.
- Low Tier: brackets, double elimination, best out of 3, finale best out of 3/5
- het is de bedoeling dat we met 8 tv's gaan spelen en dus ook 8 cubes wat betekent dat ik nog 1 cube nodig heb met smash
voor nu was dat het ff ik zal nog kijken of ik dat adress ergens kan vinden XD
me pa wil ook nog ff dit lezen (hij is er niet dus ik zal nu de deelnemers lijst opzetten als het 100% kan dan zal ik approved 8er de titel zetten
deelnemers
1 Slayerlink
2 Joey
3 Ragnar0ck
4
5 H8me
6 bornfidelity.com
7 DaiTek
8
9 Mrsilver
10 Nihonjin
11 Zeta